В Одесі демонтують законно встановлені рекламні конструкції

 Серед компаній, що потрапили під незаконні дії влади міста, і національні компанії, члени Асоціації, які чесно працюють на ринку вже багато років. Для нас лишається загадкою, якими аргументами керувалась Одеська влада, коли здійснювала нічні демонтажі законних конструкцій. Адже методи, що були застосовані, є неприпустимими для правової держави.

Демонтаж під покровом ночі, без попередження власника, із залученням охоронних фірм, зрив маркувальних табличок з конструкцій, відсторонення від процесу представника власника, — все це ознаки незаконних і навіть злочинних дій. Невже дотримання законів — не основа діяльності будь-якого чиновника?

Галузь зовнішньої реклами є однією з бюджетоутворюючих для кожного міста. Оператори ринку навіть у сьогоднішніх складних умовах економічної кризи повністю виконують свої зобов’язання перед бюджетами міст, підтримують соціальні ініціативи, армію та європейський курс розвитку країни. Такі недалекоглядні дії місцевих чиновників розв’язують конфлікт між владою та бізнесом, руйнують інститут власності, погіршують інвестиційний клімат в галузі та підривають імідж Президента та Уряду України, які реалізовують курс на європейську інтеграцію.

Більш того, одеські демонтажі є інструментом тиску на засоби масової інформації, яким є зовнішня реклама. А демонтаж конструкцій з політичною рекламою — ще й загостренням конфлікту в полі політичних інтересів. Адже під «вирізку» потрапили політичні сюжети партій, в тому числі Блок Петра Порошенка, Батьківщина, Народний фронт.

Асоціація звертається до влади міста Одеса із закликом припинити демонтажі законно встановлених щитів і не створювати конфронтації між владою та громадськістю. У разі продовження таких дій з боку одеських чиновників ми будемо змушені звертатися до Президента та Уряду України з метою пошуку справедливості та захисту ділової репутації учасників Асоціації.

Оксана Поліщук, виконавчий директор ВОГ «Асоціація зовнішньої реклами України»

Фото: Думская.net

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...