В Одесі демонтують законно встановлені рекламні конструкції

 Серед компаній, що потрапили під незаконні дії влади міста, і національні компанії, члени Асоціації, які чесно працюють на ринку вже багато років. Для нас лишається загадкою, якими аргументами керувалась Одеська влада, коли здійснювала нічні демонтажі законних конструкцій. Адже методи, що були застосовані, є неприпустимими для правової держави.

Демонтаж під покровом ночі, без попередження власника, із залученням охоронних фірм, зрив маркувальних табличок з конструкцій, відсторонення від процесу представника власника, — все це ознаки незаконних і навіть злочинних дій. Невже дотримання законів — не основа діяльності будь-якого чиновника?

Галузь зовнішньої реклами є однією з бюджетоутворюючих для кожного міста. Оператори ринку навіть у сьогоднішніх складних умовах економічної кризи повністю виконують свої зобов’язання перед бюджетами міст, підтримують соціальні ініціативи, армію та європейський курс розвитку країни. Такі недалекоглядні дії місцевих чиновників розв’язують конфлікт між владою та бізнесом, руйнують інститут власності, погіршують інвестиційний клімат в галузі та підривають імідж Президента та Уряду України, які реалізовують курс на європейську інтеграцію.

Більш того, одеські демонтажі є інструментом тиску на засоби масової інформації, яким є зовнішня реклама. А демонтаж конструкцій з політичною рекламою — ще й загостренням конфлікту в полі політичних інтересів. Адже під «вирізку» потрапили політичні сюжети партій, в тому числі Блок Петра Порошенка, Батьківщина, Народний фронт.

Асоціація звертається до влади міста Одеса із закликом припинити демонтажі законно встановлених щитів і не створювати конфронтації між владою та громадськістю. У разі продовження таких дій з боку одеських чиновників ми будемо змушені звертатися до Президента та Уряду України з метою пошуку справедливості та захисту ділової репутації учасників Асоціації.

Оксана Поліщук, виконавчий директор ВОГ «Асоціація зовнішньої реклами України»

Фото: Думская.net

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...