В Одесі демонтують законно встановлені рекламні конструкції

 Серед компаній, що потрапили під незаконні дії влади міста, і національні компанії, члени Асоціації, які чесно працюють на ринку вже багато років. Для нас лишається загадкою, якими аргументами керувалась Одеська влада, коли здійснювала нічні демонтажі законних конструкцій. Адже методи, що були застосовані, є неприпустимими для правової держави.

Демонтаж під покровом ночі, без попередження власника, із залученням охоронних фірм, зрив маркувальних табличок з конструкцій, відсторонення від процесу представника власника, — все це ознаки незаконних і навіть злочинних дій. Невже дотримання законів — не основа діяльності будь-якого чиновника?

Галузь зовнішньої реклами є однією з бюджетоутворюючих для кожного міста. Оператори ринку навіть у сьогоднішніх складних умовах економічної кризи повністю виконують свої зобов’язання перед бюджетами міст, підтримують соціальні ініціативи, армію та європейський курс розвитку країни. Такі недалекоглядні дії місцевих чиновників розв’язують конфлікт між владою та бізнесом, руйнують інститут власності, погіршують інвестиційний клімат в галузі та підривають імідж Президента та Уряду України, які реалізовують курс на європейську інтеграцію.

Більш того, одеські демонтажі є інструментом тиску на засоби масової інформації, яким є зовнішня реклама. А демонтаж конструкцій з політичною рекламою — ще й загостренням конфлікту в полі політичних інтересів. Адже під «вирізку» потрапили політичні сюжети партій, в тому числі Блок Петра Порошенка, Батьківщина, Народний фронт.

Асоціація звертається до влади міста Одеса із закликом припинити демонтажі законно встановлених щитів і не створювати конфронтації між владою та громадськістю. У разі продовження таких дій з боку одеських чиновників ми будемо змушені звертатися до Президента та Уряду України з метою пошуку справедливості та захисту ділової репутації учасників Асоціації.

Оксана Поліщук, виконавчий директор ВОГ «Асоціація зовнішньої реклами України»

Фото: Думская.net

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...