В новой рекламе LEGO поощряет детей развивать воображение

Рекламное агентство Ogilvy & Mather разработало две невероятные рекламные кампании для Lego – «Воображение» и «Строй будущее», конечная цель которых – вдохновить детей мыслить творчески.

Так, серия «Воображение» показывает, как в повседневной жизни «оживают» нереальные животные.

Тем временем, в серии «Строй будущее» дети могут собрать униформу своей dream job. Благодаря конструктору каждый ребенок может символически реализовать свои амбиции и почувствовать себя рок-звездой, пожарным или космонавтом.

Кампании разработал арт-директор агентства Ogilvy & Mather в Бангкоке (Таиланд) – Asawin Tejasakulsin.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.