Виробник окулярів для корекції сприйняття кольору розмістив на станціях лондонської підземки різдвяні постери, витримані у такій кольоровій гамі, щоб бути «невидимими» для людей із червоно-зеленою колірною сліпотою.
Більшість святкових кампаній розраховані на всю родину. Проте часто буває так, що розгледіти їх здатен далеко не кожен із родини. Типовими кольорами Різдва вважаються червоний і зелений, але саме їх найважче побачити людям, у яких є проблеми зі сприйняттям кольору.
Різдвяні постери, які виробник окулярів EnChroma розмістив у лондонській підземці, містять впізнавані всіма стилізовані зображення Санта Клауса та оленятка Рудольфа. Але побачити їх можуть лише люди з нормальним зором, оскільки ці зображення, як і чимала частина різдвяної реклами, «приховані» від людей із червоно-зеленою колірною сліпотою.
На третьому постері до цієї кампанії можна побачити жовтий келих із пивом, колір якого є комбінацією червоного та зеленого.
Загалом, як показує статистика, від колірної сліпоти потерпають кожен дванадцятий чоловік і кожна двохсота жінка, а проблеми зі сприйняттям саме червоно-зеленої частини спектру є найпоширенішими.
Тому ця кампанія від EnChroma і ставить за мету привернути увагу до реальності «Різдва без кольорів», заохочуючи пасажирів подарувати колір своїм близьким із дальтонізмом.
Читайте також:
Гобелени Chromarama: мистецтво для людей із колірною сліпотою.
Оптична ілюзія британського прапору «Юніон Джек» показує, як люди з колірною сліпотою сприймають світ.