В Лондоне Samsung показал, как сияет и переливается ночь

В конце прошлой недели компания Samsung представила потрясающее световое шоу в Лондоне, чтобы поддержать запуск своих смартфонов Galaxy S9 и S9+ с помощью агентства Abbott Mead Vickers BBDO (AMV BBDO).

Цель кампании «The Night Reimagined» заключалась не только в том, чтобы удивить всех жителей Лондона, но и показать, что теперь ночные сьёмки с высоким качеством фотографии возможны и со смартфона. Световые эффекты проецировались через Темзу из Potters Fields Park на лондонское здание Leadenhall. Структура была создана с использованием 16 современных лазерных лучей, и была разработана совместно специалистами из Германии и Великобритании.

Шоу работало с четверга по субботу и очень наглядно демонстрировало особенности камеры Galaxy S9, такие как диафрагма, позволяющая делать отличные снимки при низком освещении.

Очарование и красота этого шоу прекрано проиллюстрировало возможности камеры Galaxy S9, которые позволяют людям улавливать удивительные сказочные картины, особенно в темноте.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...