В Киеве обсудят рекламу в мессенджерах. Вход бесплатный
Мероприятие “Конец эры SMS? Станут ли мессенджеры хитовыми каналами коммуникации с потребителем?”(именно так называется событие от LEAD9) пройдет 16 ноября в пространстве HUB 4.0.
 
Спикерский состав расширяется. На сегодняшний день свое участие уже подтвердили эксперты: Оксана Ферчук(16 лет в телекоммуникациях и маркетинге) – она познакомит аудиторию с собственным опытом проведения проектов через Viber и SMS; Дмитрий Демидов, глава digital отдела WOG – расскажет об инновационных решениях компании WOG, об использовании push-уведомлений, SMS-маркетинга, фан-элементов, например, таких как корпоративные стикеры и пр. Гостями дискуссионной площадки выступят представители мобильных операторов, которые представят актуальные промо-инструменты в период быстрого развития 3G сети. Кроме того, участники встречи обсудят практику промо-кампаний в мессенджере Telegram и многое другое. 
 
Вход на мероприятие LEAD9 является бесплатным, количество мест ограничено, для получения условного билета необходимо лишь заполнить короткую регистрационную форму. Детальнее о событии и на https://www.facebook.com/events/1128196957259461/?ti=cl

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.