В Эмиратах открылся свой Лувр. Экскурсии проводятся прямо на шоссе

Новая рекламная кампания, разработанная агентством TBWA \ RAAD показала, что новый Лувр, открытый в Абу-Даби, не является традиционным музеем, каким привыкли его воспринимать те, кто музеи посещать не любит.

Более 12 000 человек ежедневно ездят по шоссе Дубай-Абу-Даби E11, почти все они по дороге слушают радио, которое работает обычно для фона. Именно эту привычку и решило использовать агентство, планируя свою кампанию.

Лучшие шедевры нового музея были воспроизведены на придорожных щитах и размещены вдоль шоссе. Для каждого произведения искусства был установлен специальный FM-радиопередатчик на солнечных батареях. Когда водители приближались к рекламному щиту, передатчик FM синхронизировал и перехватывал волну в автомобильном  радиоприемнике, и транслировал аудио-путеводитель по музею Лувр Абу-Даби.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...