В Google показали самые популярные запросы за 20 лет

В честь своего 20-летия компания Google подготовила инфографику, которая показывает, что чаще всего искали пользователи в то или иное время.

Поисковые запросы объединили по разделам: актеры, животные, спортсмены, книги, фильмы, еда, песни, игры, ТВ-шоу и тому подобное. Каждый из них содержит более узкие подразделения. График интерактивный – он позволяет самостоятельно выбрать год и категорию. Нажав кнопку «New insight», можно узнать случайные факты из базы данных поисковика.

Например, с 2010 года по настоящее время самым популярным исполнителем в Google является Джастин Бибер. Ранее этот титул принадлежал Майклу Джексону, Бритни Спирс, Шакире и Eminen.

Лидерство в разделе «Книги» закрепилось за Библией и Кораном. Также популярностью пользуются «1984» Джорджа Оруэлла, «Ромео и Джульетта», «Гамлет», «Макбет» Уильяма Шекспира, «Великий Гэтсби» Фрэнсиса Скотта Фицджеральда.

Инфографика доступна по ссылке.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...