Serviceplan Group была отмечена 3-мя Золотыми, 4-мя Серебряными и 1-й Бронзовой наградами международного конкурса LIA Awards 2019, а также получила статус «Независимое агентство года».

Serviceplan China получил золото и серебро за кампанию 999 Cold Remedy – 999 Warm-Hearted Leggings. Serviceplan Berlin получил золото за проект Verkehrsbetriebe (BVG) «Mind the Gap», а Serviceplan Germany – 1 Золото, 2 Серебра и 1 Бронзу за кампанию для METER «Made in Fukushima» и 1 Серебро за проект Sea-Watch «Lifeboat – The Experiment».

Барбара Леви (Barbara Levy), президент международного рейтинга LIA, прокомментировала: «Ежегодно Serviceplan Group удивляет и восхищает членов жюри конкурса своими нетривиальными проектами. В этом году группе в очередной раз удалось занять лидирующую позицию среди немецких агентств, традиционно покорив жюри своими работами в сфере дизайна и креатива».

Один из наиболее престижных глобальных рейтингов в сфере рекламы, диджитал и инноваций – LIA (London International Awards) был основан в 1986 году и входит в ТОП-5 глобальных конкурсов, включенных в WARC Creative 100

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...