Лимитированную серию бутылок с коричневым соусом в супермаркетах Waitrose оформили иллюстрацией английского завтрака, сделанной 7-летним Гарри Девериллом (Harry Deverill).

Гарри написал письмо управляющему директору магазина Waitrose Марку Прайсу, заявив, что ему непонятен рисунок, украшающий бутылку с соусом на данный момент. Он объяснил, что может сделать редизайн соуса, и Прайс решил воспользоваться его помощью. Сам Гарри рассказал: «Я люблю коричневый соус, но я не понимал, что означает рисунок на бутылке с ним. Мне нравится есть яйца и бекон с этим соусом, поэтому я и решил нарисовать новую версию оформления бутылки. Я очень рад, что мой рисунок теперь красуется на бутылках с соусом во многих магазинах Waitrose».

Фото: designweek.co.uk Упаковки с дизайном Гарри будут реализовываться в магазинах наряду с бутылками, придуманными в 2011 году собственной командой дизайнеров Waitrose.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.