• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Урагани, повені та пожежі: страховики влаштували креш-тест для австралійських будинків

19 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Стихійними лихами в Австралії нікого вже не здивуєш. Щороку через них руйнуються численні домівки, змушуючи людей по всій країні витрачати мільярди на відбудову. Сумна правда полягає в тому, що погодні умови надалі ставатимуть лише гіршими, а австралійські будинки збудовані не такими надійними, якими їх можна було б зробити. Люди ж часто навіть не знають, що можна зробити, щоб зменшити ту шкоду, якої здатне завдати їх дому чергове лихо. Тому страхова компанія Suncorp вирішила допомогти пересічним австралійцям, влаштувавши справжній креш-тест для будинків у рамках кампанії One House to Save Many, створеній агенцією Leo Burnett та креативним колективом The Glue Society.

Цей «один будинок» спеціально спроєктований так, щоб бути здатним пережити різні погодні катастрофи. Призначення його – зменшити руйнацію в житті австралійців, які мешкають в неспокійних куточках країни, і взагалі змінити стандарти, за якими будуються австралійські домівки.

Кампанія One House to Save Many – результат колаборації з численними провідними архітекторами зі студії Room 11 Architects, Університету Джеймса Кука та Спілки наукових і прикладних досліджень Співдружності (CSIRO). Разом ці архітектори спроєктували, збудували та випробували будинок, який дійсно здатен витримати урагани, повені та пожежі, залишаючись не дорожчим за будь-який інший сучасний дім.

Вогонь, вода та вітер

Звісно, ключовою частиною цього процесу було випробування на міцність. Експериментальні споруди пройшли серію випробувань, щоб з’ясувати, що встоїть перед вогнем, вітром та водою, а що – ні. Креш-тест для будинків, зокрема, передбачав:

  • Бомбардування уламками, які несе циклонний вітер, та перевірку, чи не зірве з будинку дах;
  • Занурення під воду, щоб знайти слабкі місця стандартних дверей та вікон, як у разі косої зливи, так і в разі повені;
  • Симуляцію степової пожежі з різними варіантами, коли фронт полум’я насувається на будинок.

Історію цього проєкту було зафіксовано в документальному відео та різноманітних інформаційних матеріалах. Все це має переконати австралійців, що убезпечити свій дім від стихійних лих дійсно можливо. А онлайн-інструменти дозволяють ознайомитися на сайті кампанії з інноваційними архітектурними рішеннями та побачити, як їх можна інтегрувати у власну домівку.

Як пояснила Мім Хейсом, директорка з маркетингу Suncorp, мета кампанії One House to Save Many – відкрити діалог про сучасні стандарти будівництва. А також нагадати, що їх треба постійно оновлювати з урахуванням постійного посилення стихійних лих.

На основі цієї кампанії Suncorp також запустила ініціативу Built it Back Better. В рамках цієї ініціативи вона відбудовує сильно зруйновані будинки вже із застосуванням знайдених та випробуваних архітектурних рішень.

Джерело 1, 2

Теги: архітектурадизайнмаркетинг і комунікаціїстрахование

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.