Картини вугіллям: благодійний аукціон для відбудови після пожеж

Австралійські креатори, бренди та агенції об’єднали свої зусилля зі світовою мистецькою спільнотою, щоб запустити проект RISE. Цей проект демонструє картини вугіллям, зібраним після степових пожеж. До створення робіт для благодійного проекту долучилися більше сотні місцевих та міжнародних художників і дизайнерів.

Бруклін Велан, США

Серед таких художників зі світовою славою є, зокрема, нью-йоркський художник Лі Кіньонес (Lee Quiñones), прозваний «хрещеним батьком графіті», а також лос-анджелеські художники Тьєррі Ґуетта (Thierry Guetta), який працює під псевдонімом Mr. Brainwash та є головним героєм фільму Бенксі «Вихід через сувенірну крамницю» (Exit Through the Gift Shop), та Шепард Фейрі (Shephard Fairey), що створив іконічний плакат з Бараком Обамою «Надія» (Hope).

Шепард Фейрі, США

Лос-анджелеський художник Енді Гауелл (Andy Howell), який і сам нещодавно зіткнувся з таким стихійним лихом як пожежа, зазначив, що у роботі з вугіллям є для нього певний емоційний компонент: «Робота з природною, органічною суттю вугілля – це глибоко емоційне переживання. Я сподіваюся, що завдяки нашим роботам ми зможемо підтримати тих, хто дійсно потребують допомоги».

Елла Грейс Лістер, Австралія

Всі ці картини вугіллям будуть продані онлайн в ході благодійного аукціону, мета якого зібрати кошти для організацій, що допомагають у відбудові після стихійних австралійських пожеж.

Перед аукціоном, 12 березня, всі роботи будуть виставлені у Сіднеї на огляд публіки.

Проект RISE породило почуття безпомічності

Ентоні Баррілл, Великобританія

Проект RISE був спільно заснований Метті Бартоном (Matty Burton), креативним директором Google по регіону APAC, та Лукою Йонеску (Luca Ionescu), засновником та креативним директором студії Like Minded.

Йонеску пояснив, що ідея такого проекту-виставки спала йому на думку під впливом того почуття безпомічності, яке охоплювало всіх, коли дим від пожеж місяцями висів над Сіднеєм.

Доменіко Бартоло, Австралія

«Метті та я все думали, як би допомогти тим, хто зараз безпосередньо бореться з вогнем. І тоді ми вирішили використати вугілля, що лишилося після стихійних пожеж, у мистецтві».

Beastman, Австралія

Бартон зізнався, що він був вражений тим, художники якого рівня відгукнулися на цю ідею.

«Кожен художник, який бере участь у проекті RISE, залишив свій слід у культурі. Ті, з кого розпочинався стріт-арт в США, ті, що стали свідками зародження хіп-хопу, засновники культури скейтбордистів у Каліфорнії, представники австралійської контркультури серферів… Це – великі імена. І всі вони приєдналися до молодих художників, які створюють культуру прямо зараз. Проектом RISE ми хотіли об’єднати людей, надихнути їх та допомогти їм змінити світ на краще».

Bigfoot, США
Pudler, Австралія

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.