Австралійські креатори, бренди та агенції об’єднали свої зусилля зі світовою мистецькою спільнотою, щоб запустити проект RISE. Цей проект демонструє картини вугіллям, зібраним після степових пожеж. До створення робіт для благодійного проекту долучилися більше сотні місцевих та міжнародних художників і дизайнерів.

Бруклін Велан, США

Серед таких художників зі світовою славою є, зокрема, нью-йоркський художник Лі Кіньонес (Lee Quiñones), прозваний «хрещеним батьком графіті», а також лос-анджелеські художники Тьєррі Ґуетта (Thierry Guetta), який працює під псевдонімом Mr. Brainwash та є головним героєм фільму Бенксі «Вихід через сувенірну крамницю» (Exit Through the Gift Shop), та Шепард Фейрі (Shephard Fairey), що створив іконічний плакат з Бараком Обамою «Надія» (Hope).

Шепард Фейрі, США

Лос-анджелеський художник Енді Гауелл (Andy Howell), який і сам нещодавно зіткнувся з таким стихійним лихом як пожежа, зазначив, що у роботі з вугіллям є для нього певний емоційний компонент: «Робота з природною, органічною суттю вугілля – це глибоко емоційне переживання. Я сподіваюся, що завдяки нашим роботам ми зможемо підтримати тих, хто дійсно потребують допомоги».

Елла Грейс Лістер, Австралія

Всі ці картини вугіллям будуть продані онлайн в ході благодійного аукціону, мета якого зібрати кошти для організацій, що допомагають у відбудові після стихійних австралійських пожеж.

Перед аукціоном, 12 березня, всі роботи будуть виставлені у Сіднеї на огляд публіки.

Проект RISE породило почуття безпомічності

Ентоні Баррілл, Великобританія

Проект RISE був спільно заснований Метті Бартоном (Matty Burton), креативним директором Google по регіону APAC, та Лукою Йонеску (Luca Ionescu), засновником та креативним директором студії Like Minded.

Йонеску пояснив, що ідея такого проекту-виставки спала йому на думку під впливом того почуття безпомічності, яке охоплювало всіх, коли дим від пожеж місяцями висів над Сіднеєм.

Доменіко Бартоло, Австралія

«Метті та я все думали, як би допомогти тим, хто зараз безпосередньо бореться з вогнем. І тоді ми вирішили використати вугілля, що лишилося після стихійних пожеж, у мистецтві».

Beastman, Австралія

Бартон зізнався, що він був вражений тим, художники якого рівня відгукнулися на цю ідею.

«Кожен художник, який бере участь у проекті RISE, залишив свій слід у культурі. Ті, з кого розпочинався стріт-арт в США, ті, що стали свідками зародження хіп-хопу, засновники культури скейтбордистів у Каліфорнії, представники австралійської контркультури серферів… Це – великі імена. І всі вони приєдналися до молодих художників, які створюють культуру прямо зараз. Проектом RISE ми хотіли об’єднати людей, надихнути їх та допомогти їм змінити світ на краще».

Bigfoot, США
Pudler, Австралія

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Шедеври світового живопису закликають протистояти коронавірусу

Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA. Надзвичайна ситуація, масова ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

NASA at Home

Ініціатива NASA at Home робить космос ближчим

Ініціатива NASA at Home включає в себе добірку відео, подкастів, електронних книжок і навіть тури у віртуальній та доповненій реальності.

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...