UPL Україна* запустили рекламну кампанію нового гербіциду Віжн® Ідею розробили в Michurin.

На ринку засобів захисту рослин існує проблема резистентності. Це означає, що з часом бур’яни (або інші шкодочинні об’єкти – хвороби або шкідники) стають нечутливими до гербіцидів (або відповідно – фунгіцидів та інсектицидів). Отже в якийсь момент аграрії починають бачити, що старий продукт втрачає свою ефективність.

Замість того, щоб демонструвати потужність препарату, в агенції сконцентрувались на проблемі фермерів.

Так з’явилося повідомлення кампанії – старий гербіцид не здатен контролювати бур’яни. А також слоган – «старий гербіцид більше не ефективний?»

Ідея віжуалу – хижак старечого віку. Аналогія із динозавром підкреслює, що певні продукти існують на ринку вже дуже довгий час. Аналогія зі старінням використана у фізіологічних рамках з метою точнішої передачі процесу зниження ефективності гербіцидів, а не для приниження людей старечого віку або довгожителів.

* придбали компанію Аріста ЛайфСаєнс в 2018 р

Учасники з боку клієнта:

Сергій Скібіцький – менеджер по маркетингу регіону ЮПЛ Європа

Ірина Малюк – продакт менеджер ЮПЛ Україна

Дмитро Стратієвский – керівник відділу продажів і маркетингу в Україні

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.