На ринку засобів захисту рослин існує проблема резистентності. Це означає, що з часом бур’яни (або інші шкодочинні об’єкти – хвороби або шкідники) стають нечутливими до гербіцидів (або відповідно – фунгіцидів та інсектицидів). Отже в якийсь момент аграрії починають бачити, що старий продукт втрачає свою ефективність.

Замість того, щоб демонструвати потужність препарату, в агенції сконцентрувались на проблемі фермерів.

Так з’явилося повідомлення кампанії – старий гербіцид не здатен контролювати бур’яни. А також слоган – «старий гербіцид більше не ефективний?»

Ідея віжуалу – хижак старечого віку. Аналогія із динозавром підкреслює, що певні продукти існують на ринку вже дуже довгий час. Аналогія зі старінням використана у фізіологічних рамках з метою точнішої передачі процесу зниження ефективності гербіцидів, а не для приниження людей старечого віку або довгожителів.

* придбали компанію Аріста ЛайфСаєнс в 2018 р

Учасники з боку клієнта:

Сергій Скібіцький – менеджер по маркетингу регіону ЮПЛ Європа

Ірина Малюк – продакт менеджер ЮПЛ Україна

Дмитро Стратієвский – керівник відділу продажів і маркетингу в Україні

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.