• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine

Universal, Snap організували віртуальний концерт для просування пісні J-Lo «Marry Me»

7 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Universal, Snap організували віртуальний концерт для просування пісні J-Lo «Marry Me»
Share on FacebookShare on Twitter

Snap і Universal Pictures влаштували перший у своєму роді віртуальний концерт для реклами майбутнього комедійного фільму «Marry Me». Концерт розроблений імерсивною розважальною компанією Oz.

Universal, Snap і Oz перенесуть «Marry Me» в метавсесвіт для віртуального концерту за участю Дженніфер Лопес і Малуми, який пов’язаний з передумовою фільму. У фільмі «Marry Me» мульти-гіфенати грають музичних суперзірок, які збираються одружитися на сцені, а персонаж Лопес вирішує вийти заміж за незнайомця з аудиторії (Оуен Вілсон), коли дізнається, що персонаж Малуми був невірним.

Користувачі Snapchat можуть отримати повний досвід віртуального концерту, з’явившись у натовпі у формі Bitmoji. Учасники також можуть випускати віртуальних голубів, коли Лопес виконує пісню про кохання, запускати лазери та безліч інших дій, таких як віртуальні танцювальні рухи та пускання бульбашок. Інтерактивні елементи демонструють деякі сильні сторони метавсесвіту, з’єднання віртуального і реального світів, яке стало центром уваги технологічних платформ і маркетологів.

«В Universal ми завжди шукаємо новаторські способи залучення аудиторії. Snapchat продовжує надавати інноваційні, креативні способи зробити це», — сказав Алекс Сенгер, виконавчий віцепрезидент глобального цифрового маркетингу Universal Pictures.

В той час як такі бренди, як McDonald’s і Miller Lite, вирушили в метавсесвіт як спосіб зв’язатися з цифровими споживачами, багато людей все ще не знайомі з цією концепцією. Такі активації, як віртуальний концерт «Marry Me», можуть служити воротами до метавсесвіту, включаючи знайомі технології, такі як Snapchat і Bitmoji.

Як і інші метаверсальні активації, віртуальні концерти на таких платформах, як Roblox і Fortnite, стали популярнішими, оскільки наслідки пандемії продовжують погіршувати реальні концерти та тури. На початку кризи в галузі охорони здоров’я Fortnite побачила рекордну явку — 12,3 мільйона відвідувачів на віртуальний концерт з репером Тревісом Скоттом у головній ролі. Таку тактику також використали Bud Light Seltzer і Sprite.

Джерело


Читайте також:

Snap, Alter Agents вивчають, як люди занурені у світ AR

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.