Snap і Universal Pictures влаштували перший у своєму роді віртуальний концерт для реклами майбутнього комедійного фільму «Marry Me». Концерт розроблений імерсивною розважальною компанією Oz.
Universal, Snap і Oz перенесуть «Marry Me» в метавсесвіт для віртуального концерту за участю Дженніфер Лопес і Малуми, який пов’язаний з передумовою фільму. У фільмі «Marry Me» мульти-гіфенати грають музичних суперзірок, які збираються одружитися на сцені, а персонаж Лопес вирішує вийти заміж за незнайомця з аудиторії (Оуен Вілсон), коли дізнається, що персонаж Малуми був невірним.
Користувачі Snapchat можуть отримати повний досвід віртуального концерту, з’явившись у натовпі у формі Bitmoji. Учасники також можуть випускати віртуальних голубів, коли Лопес виконує пісню про кохання, запускати лазери та безліч інших дій, таких як віртуальні танцювальні рухи та пускання бульбашок. Інтерактивні елементи демонструють деякі сильні сторони метавсесвіту, з’єднання віртуального і реального світів, яке стало центром уваги технологічних платформ і маркетологів.
«В Universal ми завжди шукаємо новаторські способи залучення аудиторії. Snapchat продовжує надавати інноваційні, креативні способи зробити це», — сказав Алекс Сенгер, виконавчий віцепрезидент глобального цифрового маркетингу Universal Pictures.
В той час як такі бренди, як McDonald’s і Miller Lite, вирушили в метавсесвіт як спосіб зв’язатися з цифровими споживачами, багато людей все ще не знайомі з цією концепцією. Такі активації, як віртуальний концерт «Marry Me», можуть служити воротами до метавсесвіту, включаючи знайомі технології, такі як Snapchat і Bitmoji.
Як і інші метаверсальні активації, віртуальні концерти на таких платформах, як Roblox і Fortnite, стали популярнішими, оскільки наслідки пандемії продовжують погіршувати реальні концерти та тури. На початку кризи в галузі охорони здоров’я Fortnite побачила рекордну явку — 12,3 мільйона відвідувачів на віртуальний концерт з репером Тревісом Скоттом у головній ролі. Таку тактику також використали Bud Light Seltzer і Sprite.
Читайте також:
Snap, Alter Agents вивчають, як люди занурені у світ AR