Under Armor сделает единой семьей всех любителей и профессионалов

Бренд спортивной одежды Under Armor начинает следующую главу в истории «Train» с глобальной кампанией под названием «Will Makes Us Family» («Сделает нас семьей»), которая показывает звезд спорта и спортсменов-любителей во время их захватывающих, но одновременно тяжелых, а иногда- даже мучительных тренировок.

Ролик, созданный агентством  Droga5 (США), посвящен тяжелой работе ради общей цели, которая объединяет всех, независимо от вида спорта. Кампания «Will Makes Us Family» показывает спортсменов по всему миру, которые объединяются, словно семья, ради достижения своих стремлений.

Вместе с обычными спортсменами в ролике фигурируют звезды спорта: балерина Мисти Копленд, лыжница Линдси Вонн, гольфист Джордан Сфей, олимпийский боксер Энтони Джошуа и другие.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.