Умный календарь для дальнобойщиков

Производители грузовиков Ford выступили в роли дизайнеров-изобретателей – увидели проблему и решили ее самым новаторским способом. Они решили помочь семьям дальнобойщиков легче переносить отсутствие любимого члена семьи, а заодно и немного развлечься. Благодаря современным технологиям, встроенным в простой календарь, близкие смогут узнать, что водитель трака скоро к ним вернется – когда грузовик находится менее чем в 1 миле от дома, календарь их об этом оповещает.

Выглядит это впечатляюще, особенно для детей, – Comeback выполнен в виде фуры Ford, которая начинает мигать фарами и сигналить, если поступает сигнал о приближении водителя.

Календарь-грузовик содержит 12 карт – для каждого месяца. При ежегодном прохождении техосмотра водитель получает карты на следующий год.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...