Улей в биллборде. McDonalds организовал акцию в защиту пчел

Шведское подразделение сети ресторанов быстрого питания McDonald’s решило запустить рекламную кампанию в поддержку местных пчел.

В Швеции в последние годы почти на треть сократилось число этих насекомых — из-за использования крупными агрохолдингами пестицидов на своих полях (которые приводят к гибели пчел). Авторы проекта напоминают: эти маленькие трудяги опыляют множество растений, и без их работы миру грозит падение урожаев и голод.

Одна из проблем — им не хватает мест для жилья в естественной среде. McDonald’s решил поддержать пчел и разместил для них «отели» по всей стране. Их спрятали в рекламных щитах компании.

Спереди билборд напоминает обычную рекламу — на нем есть логотип сети и надпись «Всегда открыто». Однако если вглядеться повнимательнее, то в буквах можно увидеть крошечные дырки для пчел. Это «входые двери» в «гостиницу»: через них насекомые попадают в заднюю часть билборда, на которой расположены деревянные домики.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...