Українські креатори серед суддів ADC*E Awards 2017
Церемонія нагородження ADC*E 2017 року відбудеться 11 листопада в Disseny Hub Barcelona у рамках 4 Європейського Фестивалю Креативності.  
Українці, що стали суддями міжнародного конкурсу ADC*E Awards:
·         Віктор Шкурба, креативний директор ISD Group, в команді журі Interactive & Mobile;
·         Владислава Денис, креативний директор Сheil, судитиме роботи в категорії Integration та Innovation;
·         Ольга Шевченко, креативний директор Vintage, в команді суддів Design & Craft;
·         Анже Йереб, регіональний виконавчий креативний директор BBDO Ukraine & Central Asia, оцінюватиме роботи в номінації Promotions & New Media.
 
Цього року, суддівство ADCE Awards буде під контролем нового президента ADC*E – Ami Hasan. Свій перший рік у якості президента він прокоментував: «В умовах все більш конкурентного ділового клімату, агентства перебувають під величезним тиском, щоб забезпечувати клієнтам потужний творчий матеріал. У мій перший рік президентства, я прошу європейських креаторів продемонструвати всю цінність і велич свого таланту. Ми знаємо, що такі роботи є. Давайте покажемо їх світові!»
 
Ami Hasan підкреслює різносторонність та професіоналізм команд журі: «При відборі команди суддів, акцент робився на попередніх переможців та тих, хто являється лідером думок зараз. Судді абсолютно різних національностей. Присутні представники країн всієї Європи, а також країн від Ісландії до Кіпру, від Фінляндії  до Португалії. Ні одна інша нагорода в світі не збирає таку кількість експертів різного спектру: як незалежних, так і мережевих агентств. Ми вражені такою величчю талантів Європи. ADCE Awards має намір ці таланти “відсвяткувати”».
 
Зустрічайте голів суддівських команд на чолі з Ami Hasan :
 
• Film & Radio: Chacho Puebla, Chief Creative Officer at LOLA MullenLowe (Іспанія)
• Print & Outdoor: Dörte Spengler-Ahrens, Chief Creative Officer at Jung von
Matt/SAGA (Німеччина)
• Interactive & Mobile: Lotta Mårlind, Creative Director & Partner at Garbergs
(Швеція)
• Design & Craft: Muggie Ramadani, Creative Director & Partner, Bold
Scandanavia (Данія)
• Promotions & New Media: Susana Albuquerque, Creative Director at Uzina
Lisboa (Португалія)
• Integration & Innovation: Steve Vranakis, Executive Creative Director, Google
Creative Lab (Великобританія)
 
В цілому, для суддівства було обрано 62 креатори та дизайнери серед 22 європейських країн. У листопаді журі зустрінуться, аби обрати кращі креативні роботи з усієї Європи. Нагороджені бронзою, сріблом та золотом роботи в кожній категорії, а також загальний гран-прі конкурсу буде оголошений на ADC*E Awards Gala, 11 листопада. Повний список переможців буде доступним на сайті ADC*E.
ADC*E Awards відкрита для творчих робіт, які вже були нагороджені на European show, забезпечуючи вибір серед тих, чиї роботи вже були визнанні найкращими. До участі запрошуються агентства та фізичні особи з усієї Європи. Роботи будуть оцінюватися найкращими креативними професіоналами Європи.
Подати роботу: http://adce.submit.to
Дедлайн подачі робіт – 6 жовтня.
Більше інформації про подачу робіт, правила та умови участі: http://www.adceurope.org/awards/rules
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...