Ukrainian Creative Week 2017 на АртПРИЧАЛІ

Осередок творчості, галерея АртПРИЧАЛ, є унікальним простором у самому серці історичного Києва. Саме вона ідеально підходить  у якості локації для Тижня креативності, який вкотре зосереджує лідерів думок, провідних спеціалістів та молодих креаторів на одному майданчику.

Ukrainian Creative Week складатиметься з семінарської програми від провідних гравців рекламно-комунікаційного ринку України, виставки робіт фіналістів конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2017, та церемонії нагородження переможців трьох конкурсів Ukrainian Design: The Very Best Of 2017, KAKADU Awards 2017 і ADC*UA Awards 2107. Основна мета UCW – розвиток галузі креативу та дизайну в Україні. Платформа Ukrainian Creative Week об’єднана ключовою концепцією: Success ³, де у кожного учасника є шанс на успіх в кубі, тобто шанс стати переможцем одразу у трьох конкурсах!

Вхід на заходи Ukrainian Creative Week – вільний.  

До зустрічі в галереї АртПРИЧАЛ на березі річки Дніпро, 24-26 жовтня.

У разі запитань ви можете звернутись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Юлія Смійчик, +38 (044) 490 90 30.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...