Оргкомітет Ukrainian Creative Awards (UCA) анонсує статистику конкурсних програм 2019 року.

За нагороди на конкурсах будуть боротися 1604 проекти, з яких 961 робота з 15 країн була подана на міжнародні конкурси Київський Міжнародний Фестиваль Реклами та WOW DONE AWARDS і 643 – на національні конкурси Ukrainian Design: The Very Best Of 2019 та ADC*UA Awards.

На даному етапі йде суддівство на всіх чотирьох конкурсах – 140 членів журі з 34 країн світу оцінюють кейси учасників. В журі кращі представники індустрії з усього світу – креативні та арт-директори провідних рекламних агентств зі всієї земної кулі, творці успішних проектів для відомих світових брендів, а також маркетинг-спеціалісти, що працюють у провідних компаніях-рекламодавцях. Сумарно у членів журі більше 500 Канських Львів і безліч інших престижних міжнародних нагород.

Із 17 суддівських команд – 10 міжнародних складів журі всіх медіа та нон-медіа комунікацій, 4 клієнтських та 3 команди з креативними директорами провідних агентств України (члени Клубу ADC*UA).

Втім, щодо будь-якого фестивалю/конкурсу кількість учасників – це важливо, але рекламний ринок більше повинен хвилюватися питанням якості цих робіт. А ось рівень креативу, заданий учасниками конкурсів, стане відомий вже на Церемоніях нагородження, які відбудуться в Одесі 29 травня-1 червня.

  • 30 травня – Церемонія нагородження ADC*UA Awardsта Ukrainian Design: The Very Best Of 2019
  • 31 травня – Церемонія нагородження WOW DONE AWARDS
  • 1 червня  – Церемонія нагородження 20-го КМФР

Для участі в церемоніях нагородження необхідно оформити акредитацію на Ukrainian Creative Awards, в программі якого, окрім церемоній, семінари та майстер-класи (і це буде 3 паралельні потоки на трьох різних локаціях), експозиція та скрінінг конкурсних робіт, вечірки та нетворкінг.

З програмою можна ознайомитися за посиланням. Онлайн реєстрація на подію можлива до 27 травня.

Команда оргкомітету готова відповісти на будь-яке питання прямо зараз, звертайтеся: (+38 044) 490-90-30, [email protected].

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.