Украина в топ-20 стран по эффективности в рейтинге Warc100

Украина заняла почетное 20-е место, пропустив США, Великобританию, Индию, Китай, Австралию, но обойдя Бразилию, Сингапур, Японию, Россию и другие страны.

Рейтинг Warc основан на анализе рекламы более 2000 победителей в 79 различных фестивалях, где оценивалась эффективность рекламных кампаний. Уровень престижности награды определялся с помощью результатов опроса более чем 100 ведущих стратегов. Методика разработана на основе консультаций с Королевским колледжем Лондона.

Ежегодно ВРК направляет в исследовательский центр Warc данные о победителях конкурса Effie Awards Ukraine. Так, в 2015 году Украина была на 24 позиции в Рейтинге ТОП стран, а в этом году поднялась сразу на 4 ступеньки вверх. 

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Stolen Part Matters: постери TABASCO про анексію Криму

Креативники рекламного агентства TABASCO створили постери Stolen Part Matters про окупацію Криму Росією. На прикладі назв всесвітньо відомих брендів агенція ...

Effie Ukraine Education Program: відкрито реєстрацію на зустріч-презентацію програми

11 березня відбудеться зустріч-презентація програми Effie Ukraine Education Program, яка присвячена новій професійній освіті для маркетологів, рекламістів та бренд-менеджерів. Подія ...

У Києві відкрилася виставка про незаконні рекламні конструкції

У столиці тільки за минулий рік прибрали понад 20 тисяч незаконних рекламних конструкцій. Фото «найцікавіших» із них потрапили на виставку, ...

Віталій Капустян став креативним директором групи TWIGA Ukraine

Комунікаційна група TWIGA Ukraine призначила креативного директора холдингу. Ним став Віталій Капустян, який долучився до команди на початку минулого року ...

LIONS Live: директор з маркетингу Uber про адаптацію та репутацію бренда

Томас Раніз, директор з маркетингу Uber, спробував в рамках серії відео CMOs in the Spotlight відповісти на деякі найгостріші питання 2021 року.

Кури, собаки та крокодили замість автівок: чи потрібен в кадрі сам продукт?

Дмитро Мамонтов, Senior copywriter в Havas Ukraine, розповідає про те, чи потрібен в кадрі рекламного ролику, постеру чи білборду сам продукт. ...