Угадай планшет!

Бренд создал в Twitter игру «Скрытая элегантность», суть которой заключалась в том, чтобы пользователи обнаружили тончайшие Samsung среди книг, журналов, блокнотов, пакетов и других менее тонких гаджетов. Все элементы были спрятаны внутри виртуальной буквы «S». Всего в этой букве скрыто пять Galaxy Tab S2, показанных на специально созданном микросайте, а искать их нужно было в Twitter.

Игроки должны были отгадать, где расположены планшеты Samsung, после чего опубликовать твит с хэштегами #HideNSleek и #GalaxyTabS2. Чем больше опубликовано сообщений, тем выше шанс попасть в число пяти победителей и получить новый планшет в подарок.

Игра длилась только один день – 24 сентября. Отслеживать результаты можно было онлайн на микросайте и на светодиодных экранах, установленных на улицах в индийском городе Гургаон.

Samsung утверждает, что Galaxy Tab S2 не только самый тонкий, но и самый легкий из существовавших когда-либо гаджетов с эксклюзивной технологией Super AMOLED-дисплея, который обеспечивает максимальную мобильность и максимальный комфорт при чтении, просмотре и поиске.


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/09/25/128262.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO

MEGOGO виповнилось 9 років: підсумки та аналіз 2020 року

MEGOGO відсвяткував своє 9-річчя. Завдяки сміливим інноваційним рішенням та стрімкому росту компанія стала одним із найбільших медіасервісів Східної Європи. Із ...

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

В’язниця, ранчо та вершина гори: Sheba знімає документальні відео про людей та котів

Документальні відео про людей та котів переносять глядачів у стіни виправного закладу, у дім ветерана та на гору, якою піднімається завзята мандрівниця.