Бренд создал в Twitter игру «Скрытая элегантность», суть которой заключалась в том, чтобы пользователи обнаружили тончайшие Samsung среди книг, журналов, блокнотов, пакетов и других менее тонких гаджетов. Все элементы были спрятаны внутри виртуальной буквы «S». Всего в этой букве скрыто пять Galaxy Tab S2, показанных на специально созданном микросайте, а искать их нужно было в Twitter.

Игроки должны были отгадать, где расположены планшеты Samsung, после чего опубликовать твит с хэштегами #HideNSleek и #GalaxyTabS2. Чем больше опубликовано сообщений, тем выше шанс попасть в число пяти победителей и получить новый планшет в подарок.

Игра длилась только один день – 24 сентября. Отслеживать результаты можно было онлайн на микросайте и на светодиодных экранах, установленных на улицах в индийском городе Гургаон.

Samsung утверждает, что Galaxy Tab S2 не только самый тонкий, но и самый легкий из существовавших когда-либо гаджетов с эксклюзивной технологией Super AMOLED-дисплея, который обеспечивает максимальную мобильность и максимальный комфорт при чтении, просмотре и поиске.


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/09/25/128262.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...