«Розумні покупці» (smart shoppers) – це новий тренд у шоппер-маркетингу. Вони віддають перевагу розумному споживанню: бажають отримати якісний продукт, але при цьому не хочуть переплачувати і завжди прагнуть отримати більше інформації про обраний бренд – як з реклами, так і від фармацевта.
Бренд «Тева» – один з найбільших гравців фармринку, чиї препарати виробляються в Європі з дотриманням високих стандартів якості. Але мало хто знає, що при цьому ціни на продукцію Лінійки бренду Тева дійсно помірні. І щоб пояснити ЦА ці переваги потрібно було показати переваги препаратів Лінійки бренду Тева в порівнянні з безліччю інших препаратів на ринку.
Так ми вирішили продовжити глобальну кампанію бренду і зняли серію роликів із близнючками, які стали свого роду алегорією. Здавалося б, близнюки, але вибір різний. Здавалося б, препарати з однаковою діючою речовиною, але у Лінійці бренду Тева переваг більше. Отже, зустрілися якось сестри-близнючки і вирішили обговорити, хто як із застудою бореться.
А щоб розповісти ЦА про широку Лінійку бренду Тева, ми зняли третій ролик, в якому зіграли вже знайомі героїні-близнючки.
Project Team:
Creative Director – Олексій Морозов
Senior Creator – Інна Ральнікова
Art Director – Анастасія Кунц
Designer – Андрій Кіденко
Account Manager – Вікторія Скрипник
Production:
Special Thanks
Client:
Product Manager – Дарія Гречко
Digital Manager – Дарина Яковлєва