Участники ДТП показали, как ремни безопасности спасли им жизнь

Транспортное агентство Новой Зеландии выпустило серию плакатов, которые наглядно показывают, почему нужно пристегиваться. В кампании приняли участие десять мужчин, которые попали в ДТП и спаслись благодаря пристегнутым ремням безопасности.

Фотографии были сделаны не сразу после аварий. Участников социальной рекламы загримировали, чтобы воспроизвести их вид после ДТП. К фотографиям прилагаются видео процесса гримирования и истории каждого из выживших.

Целевая аудитория социальной кампании – мужчины возрастом 20-40 лет, которые проживают в сельской местности или провинциях. Они могут попасть в аварию поздно вечером после времяпровождения в баре. Они знают о ремнях безопасности, но видят в них лишь аксессуар. А «это не то, что нужно взрослым мужчинам». Поэтому цель компании – убедить их в том, что ремень безопасности не просто еще одна опция в машине, а шанс спасти свою жизнь.

По информации транспортного агентства Новой Зеландии, использование ремней безопасности на 40% увеличивает шанс выжить при столкновении.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...

XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

МАМІ щорічно формує Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів, починаючи з 2008 року. Як і завжди, дослідження ґрунтуються на анкетах ...