У столиці стартував другий сезон Animal Ads Day

5 вересня у Києві розпочався другий сезон проекту Animal Ads Day. Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival та гуманістичний рух UAnimals показали кільком сотням глядачів світову зоозахисну рекламу. Ролики закликали до етичного ставлення щодо усіх тварин: від домашніх улюбленців до індиків та корів.

«Нам важливо було показати кейси, які дійсно принесли конкретний результати: зібрали необхідну кількість голосів під зоозахисною петицією, добилися змін у законодавстві тощо. Хочеться щоб і українські активісти у своїх комунікаціях працювали на конкретний результат», — каже співзасновниця Molodiya Festival Наталя Шевчук.

За словами організаторів, подібні покази пройдуть і в інших містах. Так, вже 23 вересня Animal Ads Day завітає до Дніпра, де соціальну рекламу безкоштовно покажуть у Coworking Hub о 19:00.

«Цей проект стартував ще минулого року. Тоді ми безкоштовно показали найкращі соціальні ролики про тварин у Києві, Одесі, Львові та Харкові. Сотні глядачів не лише надихнулися, але й запустили якийсь шалений процес гуманістичних змін: люди знайомилися, народжували зоозахисні колаборації і просто бачили, що навколо є купа крутих людей, яких також хвилює доля тварин», – пояснює Олександр Тодорчук, засновник UAnimals.

Також зазначимо, що 30 вересня за ініціативи UAnimals вдруге відбудеться Всеукраїнський марш за права тварин. Подія одночасно пройде майже в усіх обласних центрах країни.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...