У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Багато хто з літніх людей жили в умовах соціальної ізоляції задовго до початку пандемії. І це стосується не лише тих, хто живе на самоті, адже навіть для подружжів з дітьми, левова частка спілкування припадає на регулярні візити онуків. Зараз, оскільки COVID-19 становить особливу небезпеку для літніх людей, ця ситуація лише погіршилася. Тому в Швеції мережа МакДональдз вирішила хоч трохи виправити становище за допомогою ініціативи, яка перевернула з ніг на голову традиційну ідею Happy Meal, створивши Happy Meal Senior.

Дідусі та бабусі досить часто купують своїм онукам такі набори, але програма Happy Meal Senior передбачає зворотну ситуацію – діти з батьками купують Happy Meal для дідусів з бабусями і замовляють доставку їм додому, надсилаючи в таких коробочках ще й «пошту» від онуків. Замість іграшки в таких наборах містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч, які в будь-якому разі будуть миліші отримувачам за якусь там іграшку.

Ця ініціатива була розроблена агенцією Nord DDB. Працює вона так:

«Поштове відділення» Happy Meal

У спеціально відведеному для цього місці, неподалік від одного з ресторанів МакДональдз, було встановлено кіоск у формі велетенської коробки Happy Meal з дотриманням усіх належних заходів безпеки. Звісно, цей кіоск регулярно та ретельно стерилізують, і дезінфектантом для рук можна скористатися в будь-який момент. Там діти могли намалювати щось для своїх рідних чи написати їм листа, який після цього вирушить у коробці Happy Meal Senior до свого адресата.

Софі Лагер (Sofie Lager), старша менеджера з маркетингу мережі МакДональдз у Швеції, розповіла: «Ми хотіли дати можливість онукам влаштувати приємну несподіванку для своїх дідусів та бабусь, надіславши їм дещо зі своїх улюблених страв разом із сюрпризом, який, ми впевнені, сподобається бабусям та дідусям. Ми сподіваємося, що ця ініціатива зробить їх життя трішечки приємнішим».

Така невеличка промокампанія, яка надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків, виявилася надзвичайно доречною у нинішні часи соціального дистанціювання.

Джерело

Це вже не вперше творча колаборація між МакДональдз та агенцією NordDDBпропонує дещо унікальне та змістовне для шведської аудиторії бренда. Наприклад, минулого року ресторани МакДональдз розмістили в себе на дахах крихітні вулики, щоб посприяти збільшенню бджолиної популяції. А історія заснування медичної ініціативи Ronald McDonald Houses виявилася напрочуд зворушливою.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські артисти створили «Всеукраїнську професійну спілку працівників музичної індустрії»

Про це повідомили на сторінці новоствореної організації. До Профспілки увійшли артисти, продюсери, організатори подій та багато інших людей, причетних до ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.