У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Багато хто з літніх людей жили в умовах соціальної ізоляції задовго до початку пандемії. І це стосується не лише тих, хто живе на самоті, адже навіть для подружжів з дітьми, левова частка спілкування припадає на регулярні візити онуків. Зараз, оскільки COVID-19 становить особливу небезпеку для літніх людей, ця ситуація лише погіршилася. Тому в Швеції мережа МакДональдз вирішила хоч трохи виправити становище за допомогою ініціативи, яка перевернула з ніг на голову традиційну ідею Happy Meal, створивши Happy Meal Senior.

Дідусі та бабусі досить часто купують своїм онукам такі набори, але програма Happy Meal Senior передбачає зворотну ситуацію – діти з батьками купують Happy Meal для дідусів з бабусями і замовляють доставку їм додому, надсилаючи в таких коробочках ще й «пошту» від онуків. Замість іграшки в таких наборах містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч, які в будь-якому разі будуть миліші отримувачам за якусь там іграшку.

Ця ініціатива була розроблена агенцією Nord DDB. Працює вона так:

«Поштове відділення» Happy Meal

У спеціально відведеному для цього місці, неподалік від одного з ресторанів МакДональдз, було встановлено кіоск у формі велетенської коробки Happy Meal з дотриманням усіх належних заходів безпеки. Звісно, цей кіоск регулярно та ретельно стерилізують, і дезінфектантом для рук можна скористатися в будь-який момент. Там діти могли намалювати щось для своїх рідних чи написати їм листа, який після цього вирушить у коробці Happy Meal Senior до свого адресата.

Софі Лагер (Sofie Lager), старша менеджера з маркетингу мережі МакДональдз у Швеції, розповіла: «Ми хотіли дати можливість онукам влаштувати приємну несподіванку для своїх дідусів та бабусь, надіславши їм дещо зі своїх улюблених страв разом із сюрпризом, який, ми впевнені, сподобається бабусям та дідусям. Ми сподіваємося, що ця ініціатива зробить їх життя трішечки приємнішим».

Така невеличка промокампанія, яка надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків, виявилася надзвичайно доречною у нинішні часи соціального дистанціювання.

Джерело

Це вже не вперше творча колаборація між МакДональдз та агенцією NordDDBпропонує дещо унікальне та змістовне для шведської аудиторії бренда. Наприклад, минулого року ресторани МакДональдз розмістили в себе на дахах крихітні вулики, щоб посприяти збільшенню бджолиної популяції. А історія заснування медичної ініціативи Ronald McDonald Houses виявилася напрочуд зворушливою.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.