У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Багато хто з літніх людей жили в умовах соціальної ізоляції задовго до початку пандемії. І це стосується не лише тих, хто живе на самоті, адже навіть для подружжів з дітьми, левова частка спілкування припадає на регулярні візити онуків. Зараз, оскільки COVID-19 становить особливу небезпеку для літніх людей, ця ситуація лише погіршилася. Тому в Швеції мережа МакДональдз вирішила хоч трохи виправити становище за допомогою ініціативи, яка перевернула з ніг на голову традиційну ідею Happy Meal, створивши Happy Meal Senior.

Дідусі та бабусі досить часто купують своїм онукам такі набори, але програма Happy Meal Senior передбачає зворотну ситуацію – діти з батьками купують Happy Meal для дідусів з бабусями і замовляють доставку їм додому, надсилаючи в таких коробочках ще й «пошту» від онуків. Замість іграшки в таких наборах містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч, які в будь-якому разі будуть миліші отримувачам за якусь там іграшку.

Ця ініціатива була розроблена агенцією Nord DDB. Працює вона так:

«Поштове відділення» Happy Meal

У спеціально відведеному для цього місці, неподалік від одного з ресторанів МакДональдз, було встановлено кіоск у формі велетенської коробки Happy Meal з дотриманням усіх належних заходів безпеки. Звісно, цей кіоск регулярно та ретельно стерилізують, і дезінфектантом для рук можна скористатися в будь-який момент. Там діти могли намалювати щось для своїх рідних чи написати їм листа, який після цього вирушить у коробці Happy Meal Senior до свого адресата.

Софі Лагер (Sofie Lager), старша менеджера з маркетингу мережі МакДональдз у Швеції, розповіла: «Ми хотіли дати можливість онукам влаштувати приємну несподіванку для своїх дідусів та бабусь, надіславши їм дещо зі своїх улюблених страв разом із сюрпризом, який, ми впевнені, сподобається бабусям та дідусям. Ми сподіваємося, що ця ініціатива зробить їх життя трішечки приємнішим».

Така невеличка промокампанія, яка надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків, виявилася надзвичайно доречною у нинішні часи соціального дистанціювання.

Джерело

Це вже не вперше творча колаборація між МакДональдз та агенцією NordDDBпропонує дещо унікальне та змістовне для шведської аудиторії бренда. Наприклад, минулого року ресторани МакДональдз розмістили в себе на дахах крихітні вулики, щоб посприяти збільшенню бджолиної популяції. А історія заснування медичної ініціативи Ronald McDonald Houses виявилася напрочуд зворушливою.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...