• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

8 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Багато хто з літніх людей жили в умовах соціальної ізоляції задовго до початку пандемії. І це стосується не лише тих, хто живе на самоті, адже навіть для подружжів з дітьми, левова частка спілкування припадає на регулярні візити онуків. Зараз, оскільки COVID-19 становить особливу небезпеку для літніх людей, ця ситуація лише погіршилася. Тому в Швеції мережа МакДональдз вирішила хоч трохи виправити становище за допомогою ініціативи, яка перевернула з ніг на голову традиційну ідею Happy Meal, створивши Happy Meal Senior.

Дідусі та бабусі досить часто купують своїм онукам такі набори, але програма Happy Meal Senior передбачає зворотну ситуацію – діти з батьками купують Happy Meal для дідусів з бабусями і замовляють доставку їм додому, надсилаючи в таких коробочках ще й «пошту» від онуків. Замість іграшки в таких наборах містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч, які в будь-якому разі будуть миліші отримувачам за якусь там іграшку.

Ця ініціатива була розроблена агенцією Nord DDB. Працює вона так:

«Поштове відділення» Happy Meal

У спеціально відведеному для цього місці, неподалік від одного з ресторанів МакДональдз, було встановлено кіоск у формі велетенської коробки Happy Meal з дотриманням усіх належних заходів безпеки. Звісно, цей кіоск регулярно та ретельно стерилізують, і дезінфектантом для рук можна скористатися в будь-який момент. Там діти могли намалювати щось для своїх рідних чи написати їм листа, який після цього вирушить у коробці Happy Meal Senior до свого адресата.

Софі Лагер (Sofie Lager), старша менеджера з маркетингу мережі МакДональдз у Швеції, розповіла: «Ми хотіли дати можливість онукам влаштувати приємну несподіванку для своїх дідусів та бабусь, надіславши їм дещо зі своїх улюблених страв разом із сюрпризом, який, ми впевнені, сподобається бабусям та дідусям. Ми сподіваємося, що ця ініціатива зробить їх життя трішечки приємнішим».

Така невеличка промокампанія, яка надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків, виявилася надзвичайно доречною у нинішні часи соціального дистанціювання.

Джерело

Це вже не вперше творча колаборація між МакДональдз та агенцією NordDDBпропонує дещо унікальне та змістовне для шведської аудиторії бренда. Наприклад, минулого року ресторани МакДональдз розмістили в себе на дахах крихітні вулики, щоб посприяти збільшенню бджолиної популяції. А історія заснування медичної ініціативи Ronald McDonald Houses виявилася напрочуд зворушливою.

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.