У парку Шевченка переглядатимуть кейси, які мають найбільші шанси на перемогу у Cannes Lions

Leo Burnett Ukraine запрошує всіх охочих на «Каннсерваторію», щоб переглянути рекламу, яку не захочеться перемикати.  Захід відбудеться в столичному парку імені Т. Шевченка 14 червня.

Рекламісти відібрали 20 кейсів, які, на їхню думку, мають найбільше шансів на тріумф у Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions. За словами організаторів, кожен може відчути себе членом журі й спробувати свою креативну суперсилу в рамках Каннського прогнозу.

Сам показ реклами розпочнеться о 21:00, але до цього в парку дві години триватиме концерт «Classic Picnic».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Stolen Part Matters: постери TABASCO про анексію Криму

Креативники рекламного агентства TABASCO створили постери Stolen Part Matters про окупацію Криму Росією. На прикладі назв всесвітньо відомих брендів агенція ...

Effie Ukraine Education Program: відкрито реєстрацію на зустріч-презентацію програми

11 березня відбудеться зустріч-презентація програми Effie Ukraine Education Program, яка присвячена новій професійній освіті для маркетологів, рекламістів та бренд-менеджерів. Подія ...

У Києві відкрилася виставка про незаконні рекламні конструкції

У столиці тільки за минулий рік прибрали понад 20 тисяч незаконних рекламних конструкцій. Фото «найцікавіших» із них потрапили на виставку, ...

Нетворкінг організацій та проєктних менеджерів від «Креативної Європи»

Ви працюєте у секторі культурних та креативних індустрій та шукаєте проєкт, партнера чи менеджера своєї мрії? Тоді саме вас запрошують ...

Віталій Капустян став креативним директором групи TWIGA Ukraine

Комунікаційна група TWIGA Ukraine призначила креативного директора холдингу. Ним став Віталій Капустян, який долучився до команди на початку минулого року ...

LIONS Live: директор з маркетингу Uber про адаптацію та репутацію бренда

Томас Раніз, директор з маркетингу Uber, спробував в рамках серії відео CMOs in the Spotlight відповісти на деякі найгостріші питання 2021 року.