У Києві відбудеться конференція GuruConf, на якій розкажуть про eCommerce, SEO та PPS

14 червня у Києві відбудеться масштабна конференція про Digital Marketing – GuruConf. На заході розкажуть про успішні кейси бізнесу в інтернеті, про ризики і втрати, про просування сайтів в пошукових системах та соціальних мережах. Загалом, подія об’єднає понад 1500 гостей (веби, рекламодавці, сервіси, трейдери, партнери) та 36 спікерів.

Конференція складатиметься з трьох частин:

  • eCom (товарний бізнес, інтернет-магазини, трекінг, CRM);
  • Traffic (все про трафік: PPC, SEO, арбітраж);
  • Media (Insta, FB, трафік з соцмереж, бани, фармінг, YouTube).

За словами організаторів, всі доповіді орієнтовані виключно на практичне застосування, впровадження та засновані на реальному життєвому досвіді. Крім цього, буде кулуарне спілкування з фахівцями, колегами, потенційними бізнес-партнерами. Після закінчення доповідей та круглого столу планується активний нетворкінг, де в неформальному спілкуванні можна часом дізнатися більше, аніж на самій конференції.

Програма заходу:

  • 13-ого червня – PreParty конференції;
  • 14-ого червня – сама конференція з 11:00 до 18:00 і нетворкінг в конгрес-холі «Оазис» РК «Ультрамарин» (Київ, вул. Липківського, 1-А);
  • 14-ого червня після конференції – Afterparty з 20:00.

Більш детально про захід на сайті: https://guruconf.com
Посилання на ТГ-чат: https://t.me/guruconf
Організатор – компанія SEO.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.