У Києві презентують виставку про перехідні стани людини

22 серпня в галереї «Лавра» відкриється виставка «Blue Monday» художників Романа Михайлова, APL315 і Бориса Кашапова. Початок відкриття – о 19:00.

Blue Monday – це псевдонаукова назва найбільш сумного дня в році і найдовшої пісні в історії британських хіт-парадів. Зазвичай в англійській мові слово «blue» означає смуток і зневіру. Сумний понеділок символізує сезонну тугу, яка найбільш гостро відчувається після вихідних і відпусток. Поняття «Blue Monday» також відоме в клубній культурі, коли після бурхливих веселощів, алкоголю і наркотиків настає похмілля і почуття спустошення.

Художники розглядають це явище не як перехід від піднесеного настрою до занепаду, а як два полюси, які існують водночас. Загострений стан в суспільстві і стреси підвищують попит на веселощі. Проводиться все більше рейвів, відкриваються нові бари, наркотичні речовини стають доступними для кожного школяра. Таким чином, свідомість шукає можливість чинити опір небажаній реальності. Але будь-яка вечірка завжди закінчується і людина знову опиняється в неприємній ситуації. Сумний понеділок чекає на кожному кроці.

На виставці буде представлена ​​графіка Бориса Кашапова, живопис і два масштабних настінних розписи Романа Михайлова і APL315, створені у дворі галереї «Лавра». Для обох близька вулична культура. Графіті, з властивою їм наївністю і іронією, стали для них найбільш чесною формою висловлення. Графіті APL315 нагадують малюнки з іспанської печери Басінете. З доісторичних часів сцени битви залишаються найбільш правдивою картиною реальності. На противагу виступають розписи Михайлова – психоделічні смайлики, які виправдано можуть стати символом сучасності. Перебуваючи між ними, є шанс зловити момент переходу від веселощів до суворих буднів.

Виставка діятиме до 15 вересня.

Адреса галереї: Київ, провулок Лаврський, 9.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...

Юлія Федів

Керівниця УКФ Юлія Федів: «Зміни неможливо запровадити, якщо в них не будуть зацікавлені безпосередні виконавці»

Керівниця УКФ (Український культурний фонд) Юлія Федів розповіла про те, як культурні та креативні індустрії країни пережили кризу та рухаються ...

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...