У Києві покажуть світову соцрекламу про тварин

5 вересня о 19:00 у Києві стартує другий сезон Animal Ads Day – показів соціальної реклами про тварин. Зоозахисні ролики закликатимуть до гуманних взаємин із чотирилапими: не експлуатувати їх в індустрії розваг, не вбивати заради їжі чи хутра, усиновлювати із притулків. Інші ролики розкажуть про види тварин, які можуть повністю зникнути.

Захід проводять гуманістична ініціатива UAnimals та фестиваль соцреклами Molodiya Festival за підтримки мережі кінотеатрів Планета Кіно.

«Ми відібрали свіжі кейси міжнародних зоозахисних ініціатив та рекламу із фестивальних шортлистів. Окремим блоком покажемо призерів наших партнерів – словенського фестивалю реклами Golden Drum. Будуть і просто милі ролики соціально відповідальних брендів і сюжети про масштабні соцкампанії. Наприклад, про те, як одна людина може достукатися до ліванського президента з проханням заборонити відстрілювати лелек або як одна петиція може врятувати півмільйона норок», – анонсує співзасновниця Molodiya Festival Наталя Шевчук.

Організатори обіцяють обійтися без жорстоких документальних відео, тож вікових обмежень для відвідувачів немає. Вхід також вільний. Кожен охочий зможе зробити пожертву для притулку.

«Ганді якось сказав, що про велич нації і її моральний прогрес можна судити по тому, як вона поводиться із тваринами. Вірні слова!» – каже засновник UAnimals Олександр Тодорчук – «Саме тому у соціальній рекламі про тварин ми бачимо можливість розповісти людям про найважливіше. Про те, що гуманність понад усе!»

Вхід на подію безкоштовний. Реєстрація за посиланням:

https://goo.gl/forms/n3oj8sSpf1CyElij1

Дата: 5 вересня

Місце: Київ, проспект Степана Бандери 34в, Планета Кіно

Зали: 8 cinetech+ та 7 cinetech+

Початок: 19:00

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ісландія запрошує туристів погорлати на її просторах

Настав час трохи випустити пару, вважає туристична рада Ісландії, для чого вона запрошує туристів погорлати у всю міць своїх легенів на просторах острова.

Новий Lexus UX таргетується на кожного по-своєму

Lexus і BBDO Ukraine створили таргетинг-кампанію про новинку в авторяду Lexus UX. Звичайно, можна було створити звичний шум навколо появи ...

Маша Єфросиніна і WOG відкривають «Дорогу добра»

З 15 липня мережа АЗК WOG пропонує купувати напої у фіолетових горнятках з єдинорогами. Саме так щороку розпочинається благодійна акція ...

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...