У Києві покажуть світову соцрекламу про тварин

5 вересня о 19:00 у Києві стартує другий сезон Animal Ads Day – показів соціальної реклами про тварин. Зоозахисні ролики закликатимуть до гуманних взаємин із чотирилапими: не експлуатувати їх в індустрії розваг, не вбивати заради їжі чи хутра, усиновлювати із притулків. Інші ролики розкажуть про види тварин, які можуть повністю зникнути.

Захід проводять гуманістична ініціатива UAnimals та фестиваль соцреклами Molodiya Festival за підтримки мережі кінотеатрів Планета Кіно.

«Ми відібрали свіжі кейси міжнародних зоозахисних ініціатив та рекламу із фестивальних шортлистів. Окремим блоком покажемо призерів наших партнерів – словенського фестивалю реклами Golden Drum. Будуть і просто милі ролики соціально відповідальних брендів і сюжети про масштабні соцкампанії. Наприклад, про те, як одна людина може достукатися до ліванського президента з проханням заборонити відстрілювати лелек або як одна петиція може врятувати півмільйона норок», – анонсує співзасновниця Molodiya Festival Наталя Шевчук.

Організатори обіцяють обійтися без жорстоких документальних відео, тож вікових обмежень для відвідувачів немає. Вхід також вільний. Кожен охочий зможе зробити пожертву для притулку.

«Ганді якось сказав, що про велич нації і її моральний прогрес можна судити по тому, як вона поводиться із тваринами. Вірні слова!» – каже засновник UAnimals Олександр Тодорчук – «Саме тому у соціальній рекламі про тварин ми бачимо можливість розповісти людям про найважливіше. Про те, що гуманність понад усе!»

Вхід на подію безкоштовний. Реєстрація за посиланням:

https://goo.gl/forms/n3oj8sSpf1CyElij1

Дата: 5 вересня

Місце: Київ, проспект Степана Бандери 34в, Планета Кіно

Зали: 8 cinetech+ та 7 cinetech+

Початок: 19:00

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...