Как сообщает Fashionmag, Джорджия Мэй Джаггер представила обновленную линейку средств по уходу за волосами — Garnier Fructis.«Мы рады приветствовать Джорджия Мэй Джаггер в семье Garnier», — отметил старший вице-президент компании по маркетингу Али Гольдштейн.

«В философии Fructis я узнаю себя, мы с брендом разделяем одни и те же ценности: энергию, командный дух, чувство юмора, силу», — прокомментировала сама модель. Рекламная кампания стартовала 14 сентября, фото с Джаггер появятся в журналах и других СМИ.

Джаггер также является лицом бренда Hudson Jeans и косметической марки Rimmel. В 2009 году она стала лауреатом премии Британского совета моды в номинации «Модель года». Она участвовала в показах Alexander Wang, Balmain, Chanel, Fendi, Louis Vuitton и Marc Jacobs.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...