У Garnier – лицо потомственной звезды

Как сообщает Fashionmag, Джорджия Мэй Джаггер представила обновленную линейку средств по уходу за волосами — Garnier Fructis.«Мы рады приветствовать Джорджия Мэй Джаггер в семье Garnier», — отметил старший вице-президент компании по маркетингу Али Гольдштейн.

«В философии Fructis я узнаю себя, мы с брендом разделяем одни и те же ценности: энергию, командный дух, чувство юмора, силу», — прокомментировала сама модель. Рекламная кампания стартовала 14 сентября, фото с Джаггер появятся в журналах и других СМИ.

Джаггер также является лицом бренда Hudson Jeans и косметической марки Rimmel. В 2009 году она стала лауреатом премии Британского совета моды в номинации «Модель года». Она участвовала в показах Alexander Wang, Balmain, Chanel, Fendi, Louis Vuitton и Marc Jacobs.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.