Ты платишь как в 1994, просто банкноты другие. Реклама итальянской сети Penny Market

Итальянское агенство The Big Now запустило рекламную кампанию к 25-летию открытия бюджетной торговой сети Penny Market.

Тогда, в 1994 году, когда сеть Penny Market начала работать в Италии, в ходу были не евро, а лиры. В 2019 году к своему юбилею сеть объявила акцию “Вы платите столько же, сколько и в 1994-ом!”, естественно с учетом разницы курса валют.

К этой акции агентство выпустило серию забавных принтов с изображением “осовремененных” итальянских лир, использовавшихся в 1994 году. Разница в том, что дизайнеры агентства “Осовременили” знаменитых итальянцев, чьи портреты печатались на купюрах тогда. Вот как выглядят обновленные портреты знаменитого ученого Алессандро Вольта (жил в XVIII веке) и великого композитора XIX века Винченцо Беллини.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

Исследование Admixer: Влияние пандемии коронавируса на рекламную индустрию в CEE

30 июня компания Admixer провела опрос брендов, рекламодателей, рекламных агентств и поставщиков технологий для запуска цифровой рекламы, которые работают в ...

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...