1 вересня стартував всеукраїнський конкурс дитячих малюнків від WOG. Роботи трьох переможців будуть нанесені на горнятка WOG CAFE розмірів М, L і XL та надійдуть у продаж по всій мережі АЗК WOG та WOG CAFE 19 грудня – на День Св. Миколая. Окрім того, переможці отримають заохочувальні призи – сімейний вікенд у мальовничому готелі Rixos Прикарпаття.

За умовами конкурсу, участь в ньому можуть взяти діти віком до 16 років з усіх регіонів України. Малюнки на новорічно-різдвяну тему приймаються з 1 до 22 вересня 2019 року на сторінці конкурсу. WOG зазначає, що до робіт немає особливих вимог: кожна дитина створює свій малюнок на власний розсуд.

Щоб взяти участь в змаганнях, необхідно виконати всього кілька кроків*:

  • Намалювати малюнок на новорічну-різдвяну тему
  • Завантажити фото чи скан малюнку на сторінку https://dyvokava.wog.ua або в Instagram з хештегом #різдвянадивокаваWOG до 22 вересня
  • Зазначити у дописі ім’я, вік та місто автора
  • Зберігати оригінал малюнку до завершення конкурсу
  • Чекати на результати голосування!

*Наймолодшим учасникам можуть допомагати близькі.

Переможці обиратимуться на відкритому он-лайн голосуванні з 23 по 30 вересня. Результати конкурсу будуть оприлюднені 1 жовтня: три малюнки, які наберуть найбільшу кількість голосів, стануть переможцями. Саме ці твори дадуть життя святковим горняткам WOG CAFE.

Важливо! Переможці повинні надіслати оригінали своїх малюнків за адресою: м Київ, вул. Новоконстантинівська 18, БЦ Ріальто, компанія WOG

«WOG до кожного значимого свята радує клієнтів цікавими тематичними горнятками. Цього разу до розкриття теми Нового року і Різдва ми вирішили залучити не професійних художників чи дизайнерів, а тих, для кого новорічні свята справді – справжнє диво. Діти, на відміну від дорослих, вміють не тільки мріяти і фантазувати, але й щиро вірять в диво та казку, випромінюють тільки позитив та любов. Ми віримо, що улюблені напої в горнятках з малюнками, які створені зі світлими емоціями та чистими думками, даруватимуть більше радості, щастя та тепла кожному нашому клієнту. WOG запрошує всіх юних художників поділитися своїм баченням святкового дійства на картинах. Впевнені, нас очікують справжні казкові дива!», – говорить Олена Осипчук, директор з комунікацій WOG.

Напої  у святкових горнятках з дизайном від юних художників можна буде придбати на всіх АЗК WOG та WOG CAFE з 19 грудня 2019 року по 29 лютого 2020 року.

Правила участі в конкурсі «Твори різдвяну дивокаву»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.