Бразильское агентство решило призвать кормящих матерей к здоровому питанию, наглядно показав слоган “Твой ребенок то, что ты ешь”. При помощи боди-арта груди кормящих женщин превратились в стакан колы, пончик и гамбургер. Кампания была разработана для бразильской педиатрической организации SPRS.

 

Состав творческой группы:

Рекламное агентство: Paim, Порту-Алегри, Бразилия
Креативный директор: Родриго Пинту
Арт-директор: Ванесса Локс, Жозе Педро Бортолини, Матеус Мендес, Джулия Полони
Копирайтеры: Марсио Бланк, Синди Шнейдер, Марианна Ферейра, Эдуардо Пандольфо
Иллюстрации: Жоэль Нуньес
Фотографии: Рауль Кребс
Дизайн надписей: Матеус Мендес
Диджитал-исполнитель: Гариба
Производство: Алекс Соуза

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...