ЦУМ продовжує розвивати напрямок українських брендів і презентує Instagram-фільтр на підтримку дизайнерів. Тепер кожен користувач може віртуально приміряти культові аксесуари відомих марок, представлених на третьому поверсі в ЦУМі.
«Ми переконані, що комунікація через візуальні прийоми та інтерактив підвищує знання про бренд і зміцнює його зв’язок з клієнтом. Ідея розробки спеціального Instagram-фільтра на підтримку українських дизайнерів народилася у нас давно, але зважилися на її реалізацію тільки коли познайомилися з командою FFFACE.ME, проєкти яких останнім часом “підривають” Інтернет», — коментує маркетинг-директорка ЦУМу Маруся Коваль.
Сьогодні Instagram-фільтр ЦУМу складається з чотирьох іконічних моделей: кепка з лакованим козирком і вишивкою Ruslan Baginskiy, берет Ksenia Schnaider з переробленого деніму, лаконічні сережки зі сферами для прихильниць Guzema Fine Jewelry, а також шовкова хустка з принтом від бренда Gunia Project.
«Варто зазначити, що точність виконання та реалістичність аксесуарів вражають з першої віртуальної примірки. Зараз маркетинг команда аналізує відгук і обов’язково продовжить поповнювати асортимент Instagram-фільтра новими моделями», — доповнює Маруся Коваль.
Скористайтеся можливістю віртуальної примірки вже зараз — завантажте спеціальний Instagram-фільтр ЦУМ в свій профіль. Не виходячи з дому, ви зможете визначитися з покупкою та зробити її в ЦУМі та на tsum.ua.
А ми нагадуємо, що «Україна без сміття» та діджитал-агенція FFFACE.ME запустили благодійний Instagram-фільтр у межах FFFACE SOCIAL. Кожне сторіз із фільтром «Sortobozhenka» приноситиме 5 грн на будівництво культурного об’єкта на ВДНГ, що популяризуватиме роздільний збір відходів.