ЦЬОМ від  ЦУМа.  Перевтілення до Дня всіх закоханих

Спеціально до Дня всіх закоханих центральний універмаг Києва замінив на фасаді будівлі традиційну вивіску ЦУМ на грайливу ЦЬОМ. З першої хвилини своєї появи на Хрещатику романтична вивіска викликала неабияке зацікавлення киян та гостей міста, які активно публікували світлини універмагу. Фотографії білих двометрових літер ЦЬОМ на рожевому тлі з сердечком, які підсвічуються вночі, заповнили інформаційне поле в усіх соцмережах та надихнули користувачів на створення свого унікального контенту. Нова вивіска стала головним місцем для закоханих та для тих, хто має намір зізнатися у своїх почуттях незвичним чином.

Весь тиждень гості універмагу матимуть можливість завітати в ЦУМ, обрати подарунки з приємними знижками, провести романтичну вечерю в одному з ресторанів на шостому поверсі, а також запросити кохану людину на перше побачення в преміум кінотеатр Multiplex.

Вже сьогодні, 10 лютого, ЦУМ запускає конкурс в Instagram та Facebook, в якому кожен бажаючий зможе прийняти участь, опублікувавши романтичне селфі на фоні ЦЬОМ поряд з коханою людиною. Вже 14 лютого буде оголошено переможця, який отримає сертифікат на шопінг в ЦУМ.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...