Кампанії до 8 березня зарубіжних брендів переважно є соціально ангажованими і так чи інакше стосуються питання гендерної рівності у сучасному суспільстві. Ось сім кампаній, які варті того, щоб звернути на них увагу.

Apple

Компанія Apple у своєму новому ролику з серії «Behind the Mac», приуроченому до 8 березня, показала серію чорно-білих фотографій відомих жінок, які належать до різних епох та країн. Серед них є художниці, співачки, письменниці, акторки, спортсменки та діячки культури.

Жодне з тих фото, які можна побачити у відео, не було створене спеціально для кампанії. Натомість вони були обрані для відео з існуючих архівів, які документують творчий процес кожної з цих жінок.

Це відео існує в декількох варіантах, залежно від країни, для якої його створювали. Відповідно і добірка персоналій дещо відрізняється.

«TIME»

Журнал «TIME» створив 100 обкладинок для свого проекту «Жінка року». Дизайн обкладинок варіюється від живопису до тривимірної паперової скульптури.

Цей проект покликаний вшанувати відомих жінок минулого століття, які, незважаючи на всі свої досягнення, досі лишалися в тіні чоловіків. Протягом останніх 100 років лише 11 жінок було названо «людиною року». Більше того, до 1999 року цей титул в принципі називався «чоловік року». Тому журнал створив 89 додаткових титульних сторінок для жінок, які свого часу на обкладинку не потрапили, хоча й заслуговували на це.

Відлік іде від 1920 року, коли жінки в США добилися права голосу на виборах. Тому не дивно, що цей перелік починається з учасниць суфражистського руху. А замикає його активістка Грета Тунберг.

Hershey

Бренд солодощів Hershey у своїй кампанії до 8 березня скористався співзвучністю своєї назви та випустив шоколадні батончики «Her» і «She». На обгортці зображені талановиті художниці, співачки та інші митці-жінки.

Окрім того бренд запросив усіх жінок похвалитися своїми талантами. Якщо пости з творчими роботами у соцмережах мали теги #HerShe та #HerSheGallery, бренд сприяв їх поширенню.

Ancestry.com

Генеалогічний портал Ancestry.com задався метою відкрити громадянам США їх кровний зв’язок з ключовими фігурами суфражистського руху. Для цього він запустив кампанію «Make Them Count», в рамках якої відвідувачів просять вказати імена їх дідусів та бабусь і приблизно назвати, в якій частині Америки вони жили у період з кінця 19-го до середини 20-го століття, щоб визначити ступінь спорідненості.

UN Women

Для організації «ООН-Жінки» (UN Women) агенція Erich & Kallman створила відео, у якому ведучий новин із далеких 1950-х років розповідає про сумне становище жінок, які працюють: менша зарплата, ніж у чоловіків, менше шансів на отримання пенсійних виплат тощо. І в той час, як він говорить, сцена починає змінюватися…

Ні, кращою ситуація на стала! Вона просто осучаснилася. За ці 70 років телебачення стало кольоровим (і взагалі перетворилося на стрімінг), кишенькові хусточки змінили стиль, а гендерна дискримінація як була, так і лишилася.

Lenovo

Особливо критичною в цьому плані ситуація є у регіоні MENA (країни Великого Близького Сходу). Тому бренд Lenovo разом з агенцією Wunderman Dubai запустив кампанію до 8 березня, у якій він підкреслює наявність цієї проблеми. Буквально. Кампанія «Equality Spell Check» була розроблена на основі Microsoft Word – програми, яку всі щодня й так використовують на роботі. Спеціально створений плагін для MS Word підкреслює здавалося б звичайні повсякденні слова як помилки. Якщо клацнути на таке слово, програма покаже його альтернативне і дуже неприємне тлумачення, з яким стикалося чимало жінок.

PERIOD

І наостанок не можна оминути увагою «гігієнічну» кампанію, в рамках якої чоловіків змусили платити за туалетний папір у громадській вбиральні. Кампанія була запущена організацією PERIOD та агенцією Huge, щоб привернути увагу до того, що жіночі гігієнічні продукти є предметами першої необхідності, проте вони, по-перше, недешеві, а по-друге, доступ до них відносно обмежений. Тому креатори зробили автомат з продажу туалетного паперу, який без монетки папірця не видасть. На щастя, автомат також передбачав альтернативну оплату: пост у Твіттері з тегом #FreeThePeriod. Щоб чоловіки дізналися, як себе почувають жінки, коли вони змушені питати незнайомих людей, чи немає у них зайвого тампона.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

NASA at Home

Ініціатива NASA at Home робить космос ближчим

Ініціатива NASA at Home включає в себе добірку відео, подкастів, електронних книжок і навіть тури у віртуальній та доповненій реальності.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...