• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Цьогорічні кампанії до 8 березня: бренди виступають у підтримку прав жінок

10 Березня, 2020
Час прочитання: 4 хв.
A A
Цьогорічні кампанії до 8 березня: бренди виступають у підтримку прав жінок
Share on FacebookShare on Twitter

Кампанії до 8 березня зарубіжних брендів переважно є соціально ангажованими і так чи інакше стосуються питання гендерної рівності у сучасному суспільстві. Ось сім кампаній, які варті того, щоб звернути на них увагу.

Apple

Компанія Apple у своєму новому ролику з серії «Behind the Mac», приуроченому до 8 березня, показала серію чорно-білих фотографій відомих жінок, які належать до різних епох та країн. Серед них є художниці, співачки, письменниці, акторки, спортсменки та діячки культури.

Жодне з тих фото, які можна побачити у відео, не було створене спеціально для кампанії. Натомість вони були обрані для відео з існуючих архівів, які документують творчий процес кожної з цих жінок.

Це відео існує в декількох варіантах, залежно від країни, для якої його створювали. Відповідно і добірка персоналій дещо відрізняється.

https://youtu.be/2iRWCFetoxg

«TIME»

Журнал «TIME» створив 100 обкладинок для свого проекту «Жінка року». Дизайн обкладинок варіюється від живопису до тривимірної паперової скульптури.

Цей проект покликаний вшанувати відомих жінок минулого століття, які, незважаючи на всі свої досягнення, досі лишалися в тіні чоловіків. Протягом останніх 100 років лише 11 жінок було названо «людиною року». Більше того, до 1999 року цей титул в принципі називався «чоловік року». Тому журнал створив 89 додаткових титульних сторінок для жінок, які свого часу на обкладинку не потрапили, хоча й заслуговували на це.

Відлік іде від 1920 року, коли жінки в США добилися права голосу на виборах. Тому не дивно, що цей перелік починається з учасниць суфражистського руху. А замикає його активістка Грета Тунберг.

Hershey

Бренд солодощів Hershey у своїй кампанії до 8 березня скористався співзвучністю своєї назви та випустив шоколадні батончики «Her» і «She». На обгортці зображені талановиті художниці, співачки та інші митці-жінки.

Окрім того бренд запросив усіх жінок похвалитися своїми талантами. Якщо пости з творчими роботами у соцмережах мали теги #HerShe та #HerSheGallery, бренд сприяв їх поширенню.

Ancestry.com

Генеалогічний портал Ancestry.com задався метою відкрити громадянам США їх кровний зв’язок з ключовими фігурами суфражистського руху. Для цього він запустив кампанію «Make Them Count», в рамках якої відвідувачів просять вказати імена їх дідусів та бабусь і приблизно назвати, в якій частині Америки вони жили у період з кінця 19-го до середини 20-го століття, щоб визначити ступінь спорідненості.

UN Women

Для організації «ООН-Жінки» (UN Women) агенція Erich & Kallman створила відео, у якому ведучий новин із далеких 1950-х років розповідає про сумне становище жінок, які працюють: менша зарплата, ніж у чоловіків, менше шансів на отримання пенсійних виплат тощо. І в той час, як він говорить, сцена починає змінюватися…

Ні, кращою ситуація на стала! Вона просто осучаснилася. За ці 70 років телебачення стало кольоровим (і взагалі перетворилося на стрімінг), кишенькові хусточки змінили стиль, а гендерна дискримінація як була, так і лишилася.

Lenovo

Особливо критичною в цьому плані ситуація є у регіоні MENA (країни Великого Близького Сходу). Тому бренд Lenovo разом з агенцією Wunderman Dubai запустив кампанію до 8 березня, у якій він підкреслює наявність цієї проблеми. Буквально. Кампанія «Equality Spell Check» була розроблена на основі Microsoft Word – програми, яку всі щодня й так використовують на роботі. Спеціально створений плагін для MS Word підкреслює здавалося б звичайні повсякденні слова як помилки. Якщо клацнути на таке слово, програма покаже його альтернативне і дуже неприємне тлумачення, з яким стикалося чимало жінок.

PERIOD

І наостанок не можна оминути увагою «гігієнічну» кампанію, в рамках якої чоловіків змусили платити за туалетний папір у громадській вбиральні. Кампанія була запущена організацією PERIOD та агенцією Huge, щоб привернути увагу до того, що жіночі гігієнічні продукти є предметами першої необхідності, проте вони, по-перше, недешеві, а по-друге, доступ до них відносно обмежений. Тому креатори зробили автомат з продажу туалетного паперу, який без монетки папірця не видасть. На щастя, автомат також передбачав альтернативну оплату: пост у Твіттері з тегом #FreeThePeriod. Щоб чоловіки дізналися, як себе почувають жінки, коли вони змушені питати незнайомих людей, чи немає у них зайвого тампона.

Теги: гендерное равенствокреативмаркетинг і комунікаціїсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.