ТСН.ua стал доступным для незрячих

15 октября в мире отмечают международный день белой трости – символа незрячих людей. К этой дате команда новостного сайта ТСН.ua адаптировала его для незрячих.

Сейчас в Украине насчитывается около 70 тысяч слабовидящих и незрячих людей.

«Адаптация сайтов для незрячих людей – это не дань мировым трендам, а наша обязанность. Мы начали этот долгий процесс, обеспечив этой части нашей аудитории базовый функционал, – рассказывает главный редактор ТСН.ua Константин Войтенко. – Теперь наша задача – постоянно его расширять и сделать сайт доступным и удобным для наших слабовидящих читателей. Мы ждем первых отзывов и готовы улучшать сайт вместе с вами».

Напомним, два года назад ТСН.ua начал трансляцию основного выпуска ТСН 19:30 и «ТСН. Тиждень» на жестовом языке. Посмотреть все выпуски можно здесь https://tsn.ua/vypusky/tsn_z_surdoperekladom

ТСН.ua – новостной сайт № 1 в украинском интернете. Ежемесячно более 4,5 миллионов уникальных посетителей узнают новости именно из ТСН.ua. Более 60% из них делают это с мобильных устройств. ТСН.ua лидер среди новостников в социальных сетях. В частности, в Facebook на сайт подписано 1,1 миллион пользователей, в YouTube – 700 тысяч.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...