• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Цікаво про нецікаве: бренд швабр Vileda розповідає про себе у запальному танці

5 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд Vileda, який випускає речі для прибирання, нещодавно вирішив привернути увагу до своїх нових швабр роликом, який демонструє шалені танці навколо цих скромних господарських предметів.

Ця міжнародна кампанія була запущена паризькою креативною агенцією Herezie. Цільова аудиторія її – покоління Z. А відтак, ролик зробив все можливе, щоб цікаво подати таку непоказну тему як прибирання в домі. Блиску цьому ролику додали неабиякі здібності танцівника Еріка Каванага, який у 2016 році ледве не став переможцем шоу America’s Got Talent.

Тож, якщо комусь не вистачає мотивації помити нарешті підлогу, можливо, ось це відео зможе стати необхідним поштовхом:

Режисером телеролика Dancer був режисер Павел Гуменніков, який у такий цікавий спосіб продемонстрував нові швабри Vileda (Turbo, 12 Spray Max, Stream XXL та Ultra Max).

Домашній затишок і бурхлива енергія

Речники Vileda так пояснюють цю кампанію: «Наш слоган «Добре почувати себе вдома» стосується не лише якогось конкретного моменту, кімнати чи людини. Він стосується того позитивного почуття, яке огортає вас зусебіч. А це почуття може набувати численних кольорів, форм, емоцій та місць. Ось чому в новому ролику, присвяченому побутовій продукції Vileda, ми спробували передати це відчуття у спосіб, який був би водночас унікальним та універсальним».

«Ми всі знаємо, що почуватися вдома набагато простіше та приємніше, якщо ваш дім чистий. Тому ми й вирішили взяти процес прибирання і втілити його в життя у легко запам’ятовуваній музиці та енергійному танці. Американський танцівник та лідер думок Ерік Каванаг, якому його виступ на шоу America’s Got Talent приніс неабияку славу, став для нас ідеальним вибором. Його неймовірні танцювальні здібності, всеохопний позитив та підбадьорлива впевненість у собі – це інгредієнти, що зробили наш ролик особливим».

Креативна команда тісно співпрацювала з танцівником у пошуках ідеальних для цього відео рухів та способів якнайкраще показати роботу швабр Vileda і передати енергію Еріка Каванага у танці. Це стосувалося освітлення, кольорової гами, поверхонь, декорацій, стилістики… Тобто всього.

Щоб створити цю «танцювальну галерею» знадобилися день репетицій, і два дні та одна ніч дійсно захопливого знімального процесу.

А швабри Vileda тут стали не лише демонстраційним продуктом, а й справжніми партнерами в танці.

Джерело


І ще одна кампанія, яка запрошує потанцювати…

Теги: відеогумормаркетинг і комунікаціїмистецтвотворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят
Ідеї

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

20 Грудня, 2024

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто...

Читати даліDetails

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.