За даними WARC, у 2020 році глобальні інвестиції брендів у відеоігри сягнули 844 мільйонів доларів, а світова спільнота геймерів в умовах локдауну розрослася до 3,4 мільярдів людей. Тому організатори Cannes Lions оприлюднили добірку кампаній, успіх яким приніс саме креатив у геймінгу: від радикальної боротьби з мороженим м’ясом до прайд-параду, невразливого для ненависників.
Keeping Fortnite Fresh (Wendy’s, VMLY&R Kansas City, 2019)
Американська мережа фастфуду Wendy’s вирішила задіяти в своїй кампанії Fortnite, найпопулярнішу гру світу. Її легко впізнаваний маскот – дівчинка з рудими косами – розтрощила всі морозильники в грі, щоб привернути увагу до того, що бургери Wendy’s роблять виключно зі свіжої (а не мороженої!) яловичини. Все це показує, чому так важливо пильнувати кожну можливість, коли бренд має шанс гармонійно вписатися в гру, а потім ще й підсилити цей ефект за допомогою соцмереж.
The Galaxy Skin (Samsung, R/GA New York, 2019)
Компанія Samsung теж добре усвідомлювала, що взаємодія з гравцями у Fortnite – це її шлях до сердець молодої аудиторії. Вона створила для гри ексклюзивний скін, який можна було отримати, лише придбавши смартфон Galaxy Note 9. Створивши такий омріяний ігровий аксесуар, Samsung вдало позбулася репутації корпоративних зануд і не менш вдало підвищила продажі Note 9 на 243% серед 18-24-річних користувачів.
Skin for Skin (Apotek Hjartat, Wenderfalck Stockholm, 2020)
Скіни стали обов’язковим елементом для всіх великих ігрових франчайзів. Тому брендам доводиться постійно вдосконалювати свій креатив у геймінгу, щоб виділитися в цьому плані на тлі всіх інших. Шведському бренду гігієнічних товарів Apotek Hjärtat, зокрема, вдалося перетворити ігрові скіни на рекламний канал засобів для догляду за шкірою. У такий спосіб ця винахідлива кампанія знайшла підхід до молодої і практично невловимої категорії споживачів.
Tear Down This Wall (The DDR Museum Berlin, 2020)
Німецький Музей НДР дав людям можливість взяти участь у поваленні Берлінського муру в Minecraft. Доповнена реальність була використана, щоб «відбудувати» цей мур там, де він був у реальному світі. Цей цікавий захід показав молоді, наскільки значною частиною історії Берліну була ця споруда, і став хорошим прикладом влучного поєднання віртуального та реального світів.
Los Santos Pride (Stockholm Pride, Garbergs Stockholm, 2017)
Сповнене злочинності місто Лос-Сантос в грі Grand Theft Auto – не те місце, де можна безпечно провести прайд-парад з веселковими прапорами, пересувними платформами і загалом всім, що там має бути. Проте організаторів Stockholm Pride це не зупинило. Віртуальний парад, що пройшовся вулицями цього ігрового міста, зробили невразливим, щоб показати, що любов завжди буде сильнішою за ненависть. Ця кампанія стала прикладом провокативного застосування ігрового середовища, ставши широко відомою і спровокувавши жваве обговорення.
До речі, під час LIONS Live геймінг був названий одним з найперспективніших напрямів для нетипового креативу.