• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Тріумфальне «приземлення» II сезону пригод Космонавта і Банки Revo!

25 Жовтня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Тріумфальне «приземлення» II сезону пригод Космонавта і Банки Revo!
Share on FacebookShare on Twitter

Реактивні «Космічні блогери» обігнали «Фантастичний мультиенергетичний блокбастер» майже на 400 тисяч переглядів

Діти повинні перевершувати своїх батьків! Так шалений другий сезон про пригоди Космонавта і Банки Revo, який стартував у червні 2019 року, затьмарив торішній успіх свого попередника. «Космічні блогери» зібрали врожай у понад 1,7 млн показів, тоді як перший сезон підкорив позначку в 1,3 млн. Здається, це означає, що міні-серіал стає по-справжньому культовим.

«REVOТМ завжди був авторитетним знавцем найбільш хайпових явищ у молодіжній культурі, але за два останні роки ми створили принципово новий формат спілкування з аудиторією. Наш бренд «ожив» і втілився в два яскраві індивідуальні образи – Космонавта і Баночку – які мають можливість безпосередньо взаємодіяти з фанами, створюючи міцний емоційний зв’язок. На наш погляд, такий хід подій дуже органічний, адже шанувальники нашого енергетичного напою – це найсміливіші молоді люди з чудовим почуттям гумору, для яких REVOТМ – це більше, ніж просто продукт», – поділилася роздумами Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Саме тому дотепний сюжет із влучними пародіями та абсурдними подіями став просто-таки вірусним для фанів, які з нетерпінням чекали кожного нового випуску. В його центрі опинився Космонавт, у якого закінчилася земна віза, а для вильоту в космічне посольство йому було поставлено умову: спільно з Банкою розпочати кар’єру блогерів і зібрати 100 тисяч підписників. З цієї миті наші нерозлучні герої робили все для привернення уваги аудиторії: проходили навчання, знімали відеоогляди, давали і брали інтерв’ю. Але слава несподівано стала яблуком розбрату між друзями, від чого постраждали обидва: Банка втратила пам’ять, а Космонавта було ганебно депортовано з нашої гостинної блакитної планети…

За 2,5 місяці показів 9 вибухових епізодів, хронометраж яких у другому сезоні збільшився з 2 до 5 хвилин, привели на офіційний Youtube-канал revoenergydrink 5,8 тисяч сабскрайберів, а на  Instagram-сторінку – понад 17 тисяч нових фоловерів. У серіалі не лише були задіяні нові цікаві герої та колоритні старі знайомі, але й запрошено «зоряного гостя» – відомого блогера Пашу Бумчика.

Другий сезон відзначився сплеском інших Instagram-актівацій окрім основного розвитку подій. Банка і Космонавт влаштовували прямий ефір і чат із фанами, де відповідали на запитання і розігрували призи, серед яких – унікальна брендована джинсовка. Було запущено новий відеоформат «Банка Revo дивиться і коментує кліпи», де «експертній оцінці» підлягали всі новітні зразки кліпмейкерства. Але, мабуть, найвідчутнішим досягненням рекламної кампанії можна вважати появою AR-маски Банки в Instagram. Нагадаємо, що соціальна мережа нещодавно відкрила українським компаніям можливість створювати власні брендовані маски. Група Компаній «Нові Продукти» спільно з #ODDEE Agency однією з перших скористалася цією опцією. В результаті понад 20 тисяч осіб приміряли на себе забавний образ дивакуватої Банки та майже 8 тисяч поділилося фото й відео на своїй сторінці. Всього ж нова розвага зумовила понад 650 тисяч органічних переглядів!

«Ми хотіли привернути увагу прогресивної молоді: тих, хто любить гумор “на грані”, кого вже не цікавить КВН, чию увагу можна привернути лише діючи “поза правилами”. Ми вважаємо, що протягом другого сезону нам це вдалося – про це свідчить динаміка зростання Instagram-профілю та YouTube-каналу. Але не з усіма завданнями ми впоралися: ставили перед собою мету 100K фоловерів, а дійшли лише до 67K. Зате ми одними з перших протестували Intsgram-маску, яка за 6 днів набрала охват у 380K. Отже, REVOТМ був і залишається інноваційним брендом, який незабаром знову порадує своїх прихильників чимось новеньким», – прокоментувала статистику фанової активності Аліна Циганок, креативний директор агентства Oddee.

Чи буде продовження у ексцентричної інтернет-саги – поки залишається інтригою. Фани збентежені неоднозначною кінцівкою другого сезону і вимагають від авторів подальшого розвитку подій. «Ми ретельно стежимо за реакцією аудиторії і дуже переймаємося кожним коментарем. Бренд, безумовно, цінує таке тепле ставлення, тому в новому сезоні неодмінно підготує щось таке, що здивує і порадує шанувальників.  Тому що все, що робиться REVOТМ, робиться з величезною любов’ю», – підсумувала Олена Селютіна.

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.