Тріумфальне «приземлення» II сезону пригод Космонавта і Банки Revo!

Реактивні «Космічні блогери» обігнали «Фантастичний мультиенергетичний блокбастер» майже на 400 тисяч переглядів

Діти повинні перевершувати своїх батьків! Так шалений другий сезон про пригоди Космонавта і Банки Revo, який стартував у червні 2019 року, затьмарив торішній успіх свого попередника. «Космічні блогери» зібрали врожай у понад 1,7 млн показів, тоді як перший сезон підкорив позначку в 1,3 млн. Здається, це означає, що міні-серіал стає по-справжньому культовим.

«REVOТМ завжди був авторитетним знавцем найбільш хайпових явищ у молодіжній культурі, але за два останні роки ми створили принципово новий формат спілкування з аудиторією. Наш бренд «ожив» і втілився в два яскраві індивідуальні образи – Космонавта і Баночку – які мають можливість безпосередньо взаємодіяти з фанами, створюючи міцний емоційний зв’язок. На наш погляд, такий хід подій дуже органічний, адже шанувальники нашого енергетичного напою – це найсміливіші молоді люди з чудовим почуттям гумору, для яких REVOТМ – це більше, ніж просто продукт», – поділилася роздумами Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Саме тому дотепний сюжет із влучними пародіями та абсурдними подіями став просто-таки вірусним для фанів, які з нетерпінням чекали кожного нового випуску. В його центрі опинився Космонавт, у якого закінчилася земна віза, а для вильоту в космічне посольство йому було поставлено умову: спільно з Банкою розпочати кар’єру блогерів і зібрати 100 тисяч підписників. З цієї миті наші нерозлучні герої робили все для привернення уваги аудиторії: проходили навчання, знімали відеоогляди, давали і брали інтерв’ю. Але слава несподівано стала яблуком розбрату між друзями, від чого постраждали обидва: Банка втратила пам’ять, а Космонавта було ганебно депортовано з нашої гостинної блакитної планети…

За 2,5 місяці показів 9 вибухових епізодів, хронометраж яких у другому сезоні збільшився з 2 до 5 хвилин, привели на офіційний Youtube-канал revoenergydrink 5,8 тисяч сабскрайберів, а на  Instagram-сторінку – понад 17 тисяч нових фоловерів. У серіалі не лише були задіяні нові цікаві герої та колоритні старі знайомі, але й запрошено «зоряного гостя» – відомого блогера Пашу Бумчика.

Другий сезон відзначився сплеском інших Instagram-актівацій окрім основного розвитку подій. Банка і Космонавт влаштовували прямий ефір і чат із фанами, де відповідали на запитання і розігрували призи, серед яких – унікальна брендована джинсовка. Було запущено новий відеоформат «Банка Revo дивиться і коментує кліпи», де «експертній оцінці» підлягали всі новітні зразки кліпмейкерства. Але, мабуть, найвідчутнішим досягненням рекламної кампанії можна вважати появою AR-маски Банки в Instagram. Нагадаємо, що соціальна мережа нещодавно відкрила українським компаніям можливість створювати власні брендовані маски. Група Компаній «Нові Продукти» спільно з #ODDEE Agency однією з перших скористалася цією опцією. В результаті понад 20 тисяч осіб приміряли на себе забавний образ дивакуватої Банки та майже 8 тисяч поділилося фото й відео на своїй сторінці. Всього ж нова розвага зумовила понад 650 тисяч органічних переглядів!

«Ми хотіли привернути увагу прогресивної молоді: тих, хто любить гумор “на грані”, кого вже не цікавить КВН, чию увагу можна привернути лише діючи “поза правилами”. Ми вважаємо, що протягом другого сезону нам це вдалося – про це свідчить динаміка зростання Instagram-профілю та YouTube-каналу. Але не з усіма завданнями ми впоралися: ставили перед собою мету 100K фоловерів, а дійшли лише до 67K. Зате ми одними з перших протестували Intsgram-маску, яка за 6 днів набрала охват у 380K. Отже, REVOТМ був і залишається інноваційним брендом, який незабаром знову порадує своїх прихильників чимось новеньким», – прокоментувала статистику фанової активності Аліна Циганок, креативний директор агентства Oddee.

Чи буде продовження у ексцентричної інтернет-саги – поки залишається інтригою. Фани збентежені неоднозначною кінцівкою другого сезону і вимагають від авторів подальшого розвитку подій. «Ми ретельно стежимо за реакцією аудиторії і дуже переймаємося кожним коментарем. Бренд, безумовно, цінує таке тепле ставлення, тому в новому сезоні неодмінно підготує щось таке, що здивує і порадує шанувальників.  Тому що все, що робиться REVOТМ, робиться з величезною любов’ю», – підсумувала Олена Селютіна.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...