Транзитная реклама демонстрирует рост

Доход крупнейшего в мире опреатора наружной рекламы JCDecaux в 2015 г. составил €3,2 млрд, что на 14% больше, чем в 2014 г. (€2,8 млрд). Об этом свидетельствует финансовый отчёт компании. Лидером роста стал сегмент транзитной рекламы – 25,6% (€1,35 млрд). Неплохие результаты продемонстрировла и уличная мебель – рост на 9,3% до €1,4 млрд. А вот сегмент билбордов просел на 0,2% до €457,9 млн.

В компании отмечают, что сегмент билбордов продемонстрировал отрицательный из-за снижения показателей на европейских рынках и сложной экономической ситуацией в других странах присутствия оператора, в том числе и в России.

Заглавная иллюстрация: shutterstock.com

 

 

 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Час TikTok. Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з китайською соціальною мережею

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. “В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні. ...

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...