Топ-7 найбільш успішних продакшн-студій за підсумками 19-ого КМФР

Всеукраїнська рекламна коаліція підвела підсумки КМФР для продакшн-студій України. Цього року лідером стала команда FAMILY PRODUCTION, що незмінно входить до топу українських продакшнів.

Даний рейтинг складається з трьох складових. Перша колонка – це бали, які отримали студії, що подавали роботи на фестиваль (KIAF entry points). Друга і третя колонки відображають бали, які продакшн-студії отримали (будучи зазначеними в кредитсах як другі агентства) в конкурсах – FILM CRAFT і FILM (включаючи категорію FILM конкурсу INDUSTRY CATEGORIES) 19-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

Знайомтеся з результатами!

Топ-7 продакшн-студій за підсумками 19-го КМФР

 

rank Agency KIAF primary points Add points:FILM CRAFT Add points: FILM Amount
1 FAMILY PRODUCTION 92     92
2 DGTL RLGN 16 8   24
3-4 16on9 12     12
3-4 MAGAI PRODUCTION 8 4   12
5 Toy pictures     8 8
6-7 Gvardiya Production House 4     4
6-7 NO STARS     4 4

 

ВРК будет продовжувати публікувати Рейтинг продакшн-студій разом з Об’єднаним рейтингом креативності та майстерності комунікаційних агентств в кінці сезону.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

чек-лист идеального ивента

«Мероприятие, к которому готовились, испортить сложно»: чек-лист идеального ивента

Любой план хорош до начала битвы. И спланировать мероприятие не всегда бывает легко. Существует много разных нюансов, о которых можно ...

Как AR- и VR-технологии дополняют креативные коммуникации бренда

Дополненная и виртуальная реальность уже много лет используется мировыми компаниями в их маркетинговых коммуникациях. Однако в Украине AR- и VR-технологии ...

Стикеры от UNDERDOG и ANGRY спрячут вас от взора Старшего Брата

Компания Underdog, которая занимается вопросами цифровой безопасности, и креативное агентство ANGRY создали набор многоразовых защитных наклеек по мотивам трех известных ...

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...