ТОП-5 агентств маркетингових сервісів. Рейтинг креативності та майстерності 2017/2018

Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів (Rating Creativity&Craft marketing agencies) – одна з найбільш очікуваних подій галузі, яка презентує «яскравість» та інноваційність проектів.

Щоб отримати звання «найкреативніших», треба створити дійсно яскраві кампанії, потім виставити їх для оцінювання професійним журі на міжнародних та локальних фестивалях і конкурсах. Усі отримані агентствами перемоги підсумовуються згідно методики рейтингу, яка запроваджена МАМІ разом з ВРК, і – нарешті! – рекламне суспільство готове вітати лідерів ринку.

Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2017/2018

# Agency Ad Black Sea (k=3) ADC*UA (k=1,5) WOW Done Awards

(k=1,5)

 

KIAF

(k=2)

Points
1-2

1-2

Havas Engage Ukraine   3 18 8 29
MEX Advertising     9 20 29
3 Talan Group 6 9 3   18
4-5 FreeBrand     3   3
4-5 SMART Marketing     3   3

Отже, першу сходинку за рівною кількістю балів посідають одразу два агентства – Havas Engage Ukraine та MEX Advertising.

Havas Engage Ukraine отримав 29 балів завдяки участі у ADC*UA, WOW Done Awards та KIAF з проектом «Jacobs Music Mug». А MEX Advertising презентував три кампанії: «How many people must die?», «Big Data for Big Changes» та «Listen to Akyns» на WOW Done Awards та KIAF.

Talan Group зібрав 18 балів на фестивалях та конкурсах AD Black Sea, ADC*UA, WOW Done Awards з проектами  «Pay for Peaceful Sleep» та “Meny Becher“.

Участь у міжнародному фестивалі Wow Done Awards принесли бали агентству SMART Marketing кампанія «Try in Safety»,  та  агентству  FreeBrand – проект «LAY’S SMILE».

Аналізуючи проекти ТОП-5 рейтингу креативності та майстерності, зазначимо, що роботи в яких є щось нестандартне та емоційне завжди знайдуть вищу оцінку у журі.  В тренді продовжують бути соціальні ініціативи, бо це вагомий внесок в наше сьогодення та майбутнє.

Лідерів рейтингу Havas Engage Ukraine та MEX Advertising відзначили нагородою від МАМІ, яка сама по собі є справжнім арт-об’єктом. Піраміда, створена талановитою майстринею з кераміки Лізою Портновою,  як символ балансу у майстерності, буде надихати на майбутні досягнення тих, хто вже тримає нагороду в руках, і тих, хто мріє її отримати.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.