ТОП-5 агентств маркетингових сервісів. Рейтинг креативності та майстерності 2017/2018

Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів (Rating Creativity&Craft marketing agencies) – одна з найбільш очікуваних подій галузі, яка презентує «яскравість» та інноваційність проектів.

Щоб отримати звання «найкреативніших», треба створити дійсно яскраві кампанії, потім виставити їх для оцінювання професійним журі на міжнародних та локальних фестивалях і конкурсах. Усі отримані агентствами перемоги підсумовуються згідно методики рейтингу, яка запроваджена МАМІ разом з ВРК, і – нарешті! – рекламне суспільство готове вітати лідерів ринку.

Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2017/2018

# Agency Ad Black Sea (k=3) ADC*UA (k=1,5) WOW Done Awards

(k=1,5)

 

KIAF

(k=2)

Points
1-2

1-2

Havas Engage Ukraine   3 18 8 29
MEX Advertising     9 20 29
3 Talan Group 6 9 3   18
4-5 FreeBrand     3   3
4-5 SMART Marketing     3   3

Отже, першу сходинку за рівною кількістю балів посідають одразу два агентства – Havas Engage Ukraine та MEX Advertising.

Havas Engage Ukraine отримав 29 балів завдяки участі у ADC*UA, WOW Done Awards та KIAF з проектом «Jacobs Music Mug». А MEX Advertising презентував три кампанії: «How many people must die?», «Big Data for Big Changes» та «Listen to Akyns» на WOW Done Awards та KIAF.

Talan Group зібрав 18 балів на фестивалях та конкурсах AD Black Sea, ADC*UA, WOW Done Awards з проектами  «Pay for Peaceful Sleep» та “Meny Becher“.

Участь у міжнародному фестивалі Wow Done Awards принесли бали агентству SMART Marketing кампанія «Try in Safety»,  та  агентству  FreeBrand – проект «LAY’S SMILE».

Аналізуючи проекти ТОП-5 рейтингу креативності та майстерності, зазначимо, що роботи в яких є щось нестандартне та емоційне завжди знайдуть вищу оцінку у журі.  В тренді продовжують бути соціальні ініціативи, бо це вагомий внесок в наше сьогодення та майбутнє.

Лідерів рейтингу Havas Engage Ukraine та MEX Advertising відзначили нагородою від МАМІ, яка сама по собі є справжнім арт-об’єктом. Піраміда, створена талановитою майстринею з кераміки Лізою Портновою,  як символ балансу у майстерності, буде надихати на майбутні досягнення тих, хто вже тримає нагороду в руках, і тих, хто мріє її отримати.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...