Топ-30 участников 16-го КМФР

 

Традиционно, по суммарному количеству баллов лидируют агентства из России и Украины, но в этом году география топов значительно расширилась – есть агентства из Франции, Казахстана, Венгрии, Литвы, Латвии и Молдавии.
 
Лидером рейтинга стало российское агентство Young & Rubicam FMS, которое на 30 очков оторвались от ближайшего участника. За ним следует BBDO Russia Group, на третьей позиции – Banda Agency и замыкает четверку французская продакшн студия Gang Films, которая первый раз участвует в КМФР и сразу с таким большим уловом.
 

 

Rank

Agency

Country

Points

1

Young & Rubicam FMS

Russia

116

2

BBDO Russia Group

Russia

86

3

Banda Agency

Ukraine

74

4

Gang Films

France

66

5-6

Instinct

Russia

42

5-6

VGNC

Ukraine

42

7

Saatchi & Saatchi Ukraine

Ukraine

40

8

BBDO Ukraine

Ukraine

36

9-10

Depot WPF

Russia

34

9-10

Hungry Boys

Russia

34

11-12

Green Penguin Media

Kazakhstan

28

11-12

Tough Slate Design

Ukraine

28

13-15

DDB Russia

Russia

26

13-15

Red Pepper

Russia

26

13-15

Voskhod

Russia

26

16

POSSIBLE CEE

Hungary

20

17-18

Grape

Russia

18

17-18

GREY

Russia

18

19-21

Kinograf

Ukraine

16

19-21

SCHOLZ&FRIENDS KYIV

Ukraine

16

19-21

TWIGA Ukraine

Ukraine

16

22

Not Perfect

Lithuania

14

23

Inter tv-channel

Ukraine

12

24

TWIGA

Russia

12

25

e:mg

Russia

10

26

Electric Sheep Film

Ukraine

10

27

Guilty

Latvia

10

28

Piko

Moldova

10

28

RED agency

Kazakhstan

10

30

SpecialOne

Russia

10

Результаты КМФР для украинского рейтинга креативности и мастерства приносят агентствам в 2 раза больше баллов, так как коэффициент фестиваля равен двум (k=2).

 

Напомним, что 29 мая в рамках Церемонии были объявлены также лучшие агентства Украины сезона 2014/2015, которыми стали: креативное агентство – Banda Agency, агентство маркетинговых сервисов – Talan Group и digital агентство – VGNC. На этой неделе исполнительная дирекция ВРК подведет итоги фестивального сезона 2014/2015 и опубликует результаты всех агентств.

 

 

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...