Том Годдард – новий Голова Правління холдингу Atlantic Group

Для нас це чудова новина, адже Том – добре відомий у медійному світі фахівець.Том багато років успішно керував бізнесом у Великобританії, США, Китаї та Росії. Довгий час він займав посаду  генерального директора OOH компанії CBS International із штатом понад 2500 працівників і прибутком у 800 млн доларів на рік та працював головою Gallery Media  в Росії.

Зараз він є головою Ocean Outdoor і президентом Всеcвітньої Організації OOH-реклами.

Том запровадив новаторський підхід до контент-партнерства для найбільш впливових і цікавих гравців англійського ринку: проекти зі збірною Великобританії на літніх і зимових Олімпійських  іграх, інноваційна співпраця з Британською Радою моди і BВС – це все  приклади його масштабного і унікального досвіду.

Том планує великі зміни у нашій компанії, головною метою яких є впровадження західних стандартів:  як під час створення комунікаційних рішень для клієнтів, так і в питаннях внутрішнього функціонування холдингу.

Коментуючи своє нове призначення, пан Годдард сказав: «АGAMA має успішній досвід в Україні, тут працює багато талановитих людей. З оптимізмом, який зростає в країні після останніх виборів та зі збільшенням інвестицій для АGAMA надходить час обрати шлях амбітного зростання. Для мене честь прийняти пропозицію і стати Головою правління, і я радий підтримати AGAMA у її змінах».

Президент холдингу Ендрю Бейн вважає, що зараз – найкращий час для трансформацій: «Я думаю, що нинішня політична ситуація і західний напрямок розвитку України – це вдалий час для змін. Я радий вітати у холдингу Тома – провідного фахівця світової медійної індустрії. Він добре  розуміє український контекст і, я впевнений, задасть правильний вектор для нашого подальшого руху».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Біг, плавання та секс у новій рекламній кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...

Намбер ван по домашнім гаджетам: banda запустила нову літню кампанію Comfy

Всі вже знають, що в Comfy не просто техніка, а справжні домашні гаджети. Але лишалось одне питання: чому все ж ...

Бренд Starburst створив вертикальне відео з силою тяжіння під кутом 90 градусів

Бренд, відомий своїми цукерками-кубиками, вирішив створити довгі цукерки Starburst Swirlers, відзначивши це кумедним роликом у вертикальному форматі.