Том Годдард – новий Голова Правління холдингу Atlantic Group

Для нас це чудова новина, адже Том – добре відомий у медійному світі фахівець.Том багато років успішно керував бізнесом у Великобританії, США, Китаї та Росії. Довгий час він займав посаду  генерального директора OOH компанії CBS International із штатом понад 2500 працівників і прибутком у 800 млн доларів на рік та працював головою Gallery Media  в Росії.

Зараз він є головою Ocean Outdoor і президентом Всеcвітньої Організації OOH-реклами.

Том запровадив новаторський підхід до контент-партнерства для найбільш впливових і цікавих гравців англійського ринку: проекти зі збірною Великобританії на літніх і зимових Олімпійських  іграх, інноваційна співпраця з Британською Радою моди і BВС – це все  приклади його масштабного і унікального досвіду.

Том планує великі зміни у нашій компанії, головною метою яких є впровадження західних стандартів:  як під час створення комунікаційних рішень для клієнтів, так і в питаннях внутрішнього функціонування холдингу.

Коментуючи своє нове призначення, пан Годдард сказав: «АGAMA має успішній досвід в Україні, тут працює багато талановитих людей. З оптимізмом, який зростає в країні після останніх виборів та зі збільшенням інвестицій для АGAMA надходить час обрати шлях амбітного зростання. Для мене честь прийняти пропозицію і стати Головою правління, і я радий підтримати AGAMA у її змінах».

Президент холдингу Ендрю Бейн вважає, що зараз – найкращий час для трансформацій: «Я думаю, що нинішня політична ситуація і західний напрямок розвитку України – це вдалий час для змін. Я радий вітати у холдингу Тома – провідного фахівця світової медійної індустрії. Він добре  розуміє український контекст і, я впевнений, задасть правильний вектор для нашого подальшого руху».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...