Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Чи викликав хтось у дитинстві Криваву Мері (або Пікову Даму), стоячи перед дзеркалом та повторюючи її ім’я, піддивляючись одним оком і сподіваючись, що вона (не)з’явиться? Що ж, цього року в Швеції та Данії мережа фастфуду Burger King вирішила на Хелловін відродити цю традицію викликання привидів і водночас пустити чергову шпильку в бік своїх конкурентів з МакДональдз.

У вбиральнях деяких ресторанів Burger King було встановлено смарт-дзеркала із системою розпізнавання голосу. А відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Коли смарт-дзеркала відстежують повторювану фразу, освітлення у вбиральні різко тьмяніє і стає чутно моторошні звуки. А потім з іншого боку дзеркала з’являється привид Рональда МакДональда або, принаймні, щось дуже на нього схоже.

Сама фраза «canceled clown» практично неприховано кепкує над тим, що кілька років тому мережа МакДональдз через засилля клоунів-убивць в поп-культурі почала потихеньку відсувати на задній план свого колись такого відомого маскота.

Шведська агенція Ingo Stockholm створила короткий фільм-тизер про викликання привидів та оприлюднила його в соцмережах.

А якщо вам не позичати хоробрості, ви можете переглянути ще й оце відео та дізнатися, що саме з’являється в дзеркалі, після того як у попередньому мініфільмі екран темнішає.

Дім з привидами

Також в рамках хеловінської маркетингової кампанії мережа Burger King влаштувала в США промоакцію під назвою Scary Places. Застосовуючи безкоштовні Воппери як стимул, людей заохочують з’їздити у місця покинутих ресторанів. Колись вони належали конкурентам Burger King, але зараз стоять спустошені, із забитими вікнами та обдертими знаками.

На додачу до постерів ця акція застосовує ще й геолокацію. Тобто, коли люди приїжджають до покинутих ресторанів, додаток Burger King сповіщає їх про отримання купона на безкоштовний бургер.

Всього таких занедбаних ресторанів в акції задіяно п’ятеро у різних куточках США. І хоча ніде не згадується, якій саме мережі вони колись належали, якщо придивитися до постерів, стає очевидно, що це МакДональдз та Wendy’s.

Burger King взагалі не впускає можливості потролити своїх конкурентів. А Хелловін – це така нагода, яку просто не можна оминути увагою. Варто лише пригадати, як минулого року Burger King запрошував ховатися у нього від страшних клоунів, позаминулого року – помавпувати чужого маскота, а ще роком раніше сам ресторан Burger King «перевдягли» у МакДональдз.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Effie Awards Ukraine

Оголошення фіналістів Effie Awards Ukraine 2020

Премія Effie Awards Ukraine 2020 анонсує фіналістів – найбільш ефективні кампанії України в області маркетингових комунікацій. У фінал пройшло 139 ...

Eurobest

Eurobest оприлюднив шорт-листи в категоріях

Європейський фестиваль креативності Eurobest оприлюднив роботи, які увійшли в шорт-листи за визначеними категоріями. Українські роботи ввійшли в шорт-листи в двох ...

Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт і яскраво-жовтий колір демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого ...

Depositphotos Music: міжнародний фотобанк запускає новий контент-розділ

Depositphotos – міжнародний фотобанк з бібліотекою із понад 180 мільйонів файлів – анонсував запуск нового розділу контенту. Тепер на платформі ...

Тест з каченятами та розмитий кліп: погляд ззовні та зсередини на життя з порушеннями зору

Французька оптика Droit de Regard й австралійська організація, що тренує собак-поводирів, з різних боків підходять до візуалізації порушень зору.

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ) закликає закриватися маскою, а не в собі

Соціальна кампанія Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ), розроблена агенцією social impact комунікацій plusone, закликає задуматись про своє ...