• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

27 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Чи викликав хтось у дитинстві Криваву Мері (або Пікову Даму), стоячи перед дзеркалом та повторюючи її ім’я, піддивляючись одним оком і сподіваючись, що вона (не)з’явиться? Що ж, цього року в Швеції та Данії мережа фастфуду Burger King вирішила на Хелловін відродити цю традицію викликання привидів і водночас пустити чергову шпильку в бік своїх конкурентів з МакДональдз.

У вбиральнях деяких ресторанів Burger King було встановлено смарт-дзеркала із системою розпізнавання голосу. А відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Коли смарт-дзеркала відстежують повторювану фразу, освітлення у вбиральні різко тьмяніє і стає чутно моторошні звуки. А потім з іншого боку дзеркала з’являється привид Рональда МакДональда або, принаймні, щось дуже на нього схоже.

Сама фраза «canceled clown» практично неприховано кепкує над тим, що кілька років тому мережа МакДональдз через засилля клоунів-убивць в поп-культурі почала потихеньку відсувати на задній план свого колись такого відомого маскота.

Шведська агенція Ingo Stockholm створила короткий фільм-тизер про викликання привидів та оприлюднила його в соцмережах.

А якщо вам не позичати хоробрості, ви можете переглянути ще й оце відео та дізнатися, що саме з’являється в дзеркалі, після того як у попередньому мініфільмі екран темнішає.

Дім з привидами

Також в рамках хеловінської маркетингової кампанії мережа Burger King влаштувала в США промоакцію під назвою Scary Places. Застосовуючи безкоштовні Воппери як стимул, людей заохочують з’їздити у місця покинутих ресторанів. Колись вони належали конкурентам Burger King, але зараз стоять спустошені, із забитими вікнами та обдертими знаками.

На додачу до постерів ця акція застосовує ще й геолокацію. Тобто, коли люди приїжджають до покинутих ресторанів, додаток Burger King сповіщає їх про отримання купона на безкоштовний бургер.

Всього таких занедбаних ресторанів в акції задіяно п’ятеро у різних куточках США. І хоча ніде не згадується, якій саме мережі вони колись належали, якщо придивитися до постерів, стає очевидно, що це МакДональдз та Wendy’s.

Burger King взагалі не впускає можливості потролити своїх конкурентів. А Хелловін – це така нагода, яку просто не можна оминути увагою. Варто лише пригадати, як минулого року Burger King запрошував ховатися у нього від страшних клоунів, позаминулого року – помавпувати чужого маскота, а ще роком раніше сам ресторан Burger King «перевдягли» у МакДональдз.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.