Финский бренд Tikkurila выпустил новую коллекцию красок — для поддержки животных, которые находятся на грани вымирания.

Серия состоит из девяти цветов, в честь исчезающих видов. Белый — в честь полярной совы, оранжевый — сибирского тигра и суматранского орангутана, черный — гигантской панды, красный — малой панды, светло-серый — сайменской нерпы, коричневый — степного орла, голубой — рыбки «сиамский петушок», темно-серый — гиббона.

С каждой проданной банки краски 1 евро пойдет в организации по защите этих животных.

Согласно данным ООН, в течение следующих десятилетий 1 млн видов растений и животных перестанут существовать. Многие виды исчезнут, а с ними и их уникальные окрасы.

Над проектом работало агентство TBWA\Helsinki.

Источник: https://adindex.ru

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...